|
کدخبر: 259171

آماده باش برای افزایش حقوق این کارمندان

شرکت گوگل بازنگری فرآیند ارزیابی عملکرد خود را اعلام کرده و افزایش حقوق کارمندان خود را در دستور کار قرار داده است.

اقتصاد آماده باش برای افزایش حقوق این کارمندان

گوگل (Google) یک شرکت امریکایی فعال در حوزهٔ فناوری اطلاعات شامل جست‌وجوی اینترنتی، رایانش ابری و تبلیغات، نرم‌افزار و سخت‌افزار است. گوگل ابتدا به عنوان یک شرکت خصوصی در ۴ سپتامبر ۱۹۹۸ ثبت شد و فروش اولیه سهام آن در ۱۹ اوت ۲۰۰۴ انجام شد. هدف گوگل از آغاز «سازماندهی کردن اطلاعات جهان و دسترس‌پذیر کردن آنها برای عموم» بود.

شرکت گوگل اخیرا از تنش‌های به‌وجود آمده میان مدیران و کارمندان خود خبر داده بود و حالا درپی این اتفاق به دنبال افزایش حقوق کارمندان خود است تا این حرکت منجر به کاهش اختلافات میان کارمندان و مدیران این شرکت شود.

طبق اطلاعات به‌دست آمده گوگل از فرآیند جدیدی برای بررسی عملکرد به نام GRAD استفاده می‌کند که مخفف عبارت Google Reviews and Development است. بر اساس اسناد داخلی شرکت گوگل، این فرآیند بخشی از تلاش برای ساده کردن روند ارزیابی، محدود کردن بررسی‌ها به جای دو بار به یک بار در سال، و سپردن مسئولیت بیشتر به مدیران به جای اتکای شدید به بررسی کارمندان توسط همتایان آنها است.

در این حرکت جدید، بیشتر کارمندان گوگل دستمزد بالاتری نسبت به سیستم قدیمی دریافت می‌کنند و مبلغ کلی پرداختی نیز افزایش می‌یابد. این شرکت هنوز جزییات بیشتری را در این زمینه افشا نکرده است.

این روزها "پرداخت حقوق به کارمندان" یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های شرکت گوگل محسوب می‌شود و بر اساس نظرسنجی سالانه «Googlegeist»، که ساندار پیچای، مدیرعامل گوگل آن را شاخصی کلیدی برای مشخص شدن میزان رضایت کارکنان می‌داند، شاغلان در این شرکت در مقایسه با همتایان خود در دیگر شرکت‌ها از میزان پرداخت حقوق و پاداش راضی نیستند.

 

 

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها