|
کدخبر: 258957

احتمال سقوط ۳۰ هزار دلاری بیت کوین

نمودار قیمتی بیت کوین (BTC) همزمان با منفی شدن سیگنال‌های حرکتی خود به زیر یک خط روند صعودی کوتاه‌مدت سقوط کرد. این ارز دیجیتال ممکن است شاهد افت بیشتری به سمت ۳۰۰۰۰ دلار باشد که نزدیک به انتهای محدوده معاملاتی یک ساله است.

به گزارش سایت کوین‌دسک، بیت‌کوین در چند ماه گذشته نتوانسته سطح حیاتی ۴۰۰۰۰ دلاری را نگه دارد و نسبت به بالاترین رقم تاریخی خود که در محدوده ۶۹۰۰۰ دلار در نوامبر سال گذشته به دست آورد، ۴۷ درصد کاهش یافته است. دیدگاه صعودی بلندمدت آن نیز با وضع موجود تضعیف شده که نشان می‌دهد روند صعودی آن در سال جاری به صورت محدود خواهد بود.

بیت‌کوین در نمودار هفتگی خود نیز در معرض خطر نزول به زیر میانگین متحرک ۱۰۰ هفته‌ای یعنی سطح ۳۶۲۴۷ دلار است. بسته‌شدن دومین کندل هفتگی زیر این سطح می‌تواند اهداف نزولی را به سمت ۳۰۰۰۰ دلار و سپس ۱۷۸۲۳ دلار ببرد که بدترین افت قیمتی پس از سال ۲۰۱۸ است.

با این حال، ماه می معمولاً یک دوره فصلی قوی برای سهام شرکت‌های مختلف و ارزهای دیجیتال است. این امر می‌تواند خریداران را در سطوح حمایتی پایین‌تر فعال نگه دارد، اگرچه اعتقادی به تغییر روند نزولی اخیر قیمت نداشته باشند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها