|
کدخبر: 253392

رشد ۳۱ هزار واحدی شاخص بورس در آغاز هفته

شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۳۱هزار واحد افزایش، معادل ۲.۲۱درصد رشد کرد.

در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۴روز معاملاتی تعداد ۵۱میلیارد و ۴۲۲میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۹۸هزار و ۷۳۳میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۵۲۱هزار و ۲۹۰دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۱۱.۱۴ درصد افت، ۲۳.۲۱ درصد رشد و ۲.۲۹ درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۴۲۷۶میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۷۱هزار و ۳۱میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۳۰.۷۲ و ۱۵.۳۳ درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته گذشته با ۳۱هزار و ۶۳۷واحد افزایش، معادل ۲.۲۱ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۴۶۳هزارو ۷۴۳ واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۱هزار و ۴۴۴واحد افزیش، معادل ۳.۱۳درصد رشد کرد و رقم ۳۷۷هزار و ۳۴۷واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۰هزار و ۳۱۷واحد افزایش به رقم ۱۱۴۱هزار و ۴۸۸واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱هزار و ۶۲۵ واحد رشد، به عدد ۲ میلیون و ۷۳۳هزار و ۱۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۲.۷۳درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱.۵۵درصد رشد همراه شدند.

 

منبع: تسنیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها