|
کدخبر: 251659

منتظر انفجار وحشتناک در بازار ارزهای دیجیتال باشید

ارزش بازار رمزارزها پس از مدت‌ها دوباره توانست از ۲ تریلیون دلار عبور کند! این اتفاق درحالی رخ داد که بیت کوین، پادشاه رمزارزها توانست از قیمت ۴۵ هزار دلار عبور کند.

بیت کوین دیروز توانست ۴۵ هزار دلار را رد کند و به بالا‌ترین قیمت ۳ هفته اخیر خود دست یابد. با توجه به صعود قیمت بیت کوین، دیگر کوین‌های بازار رمزارزها نیز توانستند رشد‌های خوبی را به ثبت برسانند.

روند بیت کوین در چند روز گذشته عمدتا صعودی بوده است. بااین حال بیت کوین در روز دوشنبه و با ریزش سنگینی که داشت، توانست به زیر ۴۰ هزار دلار نیز برسد و همین مسئله خریداران بازار را ترساند.

اما طولی نکشید که گاو‌ها (Bulls) دوباره کنترل بازار را در دست گرفتند و بیت کوین را به سمت ۴۵ هزار دلار حرکت دادند.

در ادامه بیت کوین توانست با یک جهش خوب به ۴۳ هزار دلار برسد و پس از کمی استراحت قیمتی، دوباره قدرت گرفت و ۴۵ هزار دلار را نیز رد کرد!

درطی این روند صعودی بیت کوین و رسیدن قیمت آن به بالای ۴۵ هزار دلار، بسیاری از موقعیت‌های فروش معامله‌گران لیکویید (Liquidated Positions) شد! همچنین باید اشاره کنیم که بیت کوین در طی این روند صعودی به بالاترین قیمت خود از تاریخ ۳ مارس رسید!

همان‌طور که عنوان شد، بیشتر آلت کوین‌های بازار طبق انتظار مانند بیت کوین (BTC) عمل کردند و صعودی بودند. اتریوم (ETH) به عنوان دومین رمزارز بازار کریپتوکارنسی توانست تا سطح مقاومتی ۳۰۰۰ دلار را رد کند و تا محدوده ۳۱۰۰ دلار نیز پیش برود.

بقیه آلت‌کوین‌های مطرح بازار مانند دوج کوین (DOGE)، کاردانو (ADA)، پولکادات (DOT)، بایننس کوین (BNB)، سولانا (SOL)، ترا (LUNA)، شیبا (SHIB) و ریپل (XRP) نیز عملکردی مشابه داشتند.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها