|
کدخبر: 251450

حداقل حقوق سربازان مجرد اعلام شد

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان حقوق خواهند گرفت.

محمدباقر قالیباف در مطلبی در صفحه توئیتر خود نوشت: «وضعیت معیشتی سربازان و دریافتی‌های ناچیزی که حتی کفاف رفت‌وآمد و حداقلی‌ترین هزینه‌های آن‌ها را نمی‌داد، سال‌ها بی‌تغییر مانده بود و تحول جدی و کوتاه‌مدت در آن وضعیت، دور از دسترس به نظر می‌رسید. مجلس یازدهم از دو سال گذشته تا کنون حقوق سربازان را بیش از ۸ برابر افزایش داده است.

بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان (برابر با حداقل حقوق کارمندی با احتساب کسورات) حقوق خواهند گرفت.»

 

منبع: مهر
  • سمیاری ارسالی در

    باسلام شکر خدا یک گروه به ما بازنشستگان تامین اجتماعی از لحاظ حقوقی یکسان شد انش الله خسته نباشید

  • دانیال ارسالی در

    خوبه ولی اگه علاوه بر این کار بیان مزایا ی دیگه هم درنظر بگیرن خیلی بهتر می شه مث لا هزینه ایاب ذهاب ،ویا اینکه دریافتی سر بازان نسبت به مسافت از محل سکونت و اینک ه در کدوم منطقه انجام وظیفه کنه خیلی متغ یرباشه اون موقع شاید پارتی بازی هم در سر بازی ازبین بره چون معمولا سربازان مرزبان ی جز آن دسته افرادی هستن که غیر از خدا ه یچ کسی نداشتن که افتادن مرزبانی امیدوارم روزی این پیام من به دست مسولین مربوطه ب رسه اصلا اون موقع شاید انتخاب محل خدمت و حتی مدت سربازی یه جوری داوطلبانه باشه

  • ناشناس ارسالی در

    کاش این مورد رو هم در متن متذکر میشدین ک ه ارزش پول ایران در طول 4 سال 9 برابر کا هش پیدا کرده. الان حقوق سرباز 8 برابر شد هزیادتر شده یعنی حقوق سرباز الان نسبت به 4 سال پیش حقوق سرباز ها کمتره

  • ناشناس ارسالی در

    کی تو خواب

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها