|
کدخبر: 251294

اعتراف تلخ نماینده مجلس درباره گرانی ها

وقتی مردم به ما می‌رسند و می‌گویند چرا برنج کیلویی ۴۵ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است، جوابی برایشان نداریم.

اقتصاد اعتراف تلخ نماینده مجلس درباره گرانی ها

حسینعلی حاجی‌دلیگانی، عضو هیات رییسه مجلس گفت: دولت در سال ۱۴۰۰ می‌گفت وقتی ما کار را دست گرفتیم حدود پنج ماه از سال گذشته بود و از طرفی، ۷۰، ۸۰ درصد منابع هم صرف شده بود که انتقال قدرت صورت گرفت. اما در سال جاری، دولت هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند بیاورد و زدن چنین حرف‌هایی دیگر معنا ندارد.

با وجود خوشبینی به دولت رئیسی ولی نقد هم داریم، وقتی مردم به ما می‌رسند و می‌گویند چرا برنج کیلویی ۴۵ هزار تومان به ۱۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده است، جوابی برایشان نداریم.

 

منبع: اعتماد آنلاین
  • علی اصغر قاسم پور ارسالی در

    اقتصاد چند هزار صفحه ای آنها هم همان ظور که انتظارش می رفت جز تاخت و تاز گرانی ه ا هیچ نتیجه ای نداشت و وعده های تو خالی مثل همیشه است. مشکل کشور سیاستهایی است ک ه یک عده ی خاص بر اساس نظرات و سلیقه های شان بر مردم تحمیل می کنند و روابط خارجی را غیر عاقلانه مختل کرده اند. گره مشکلات آنجاست. دولتها هم در این زمینه کاری نمی توانند بکنند و اگر وضع به این منوال پیش برود معلوم نیست کار در آینده به کجا بکش د. قرار نبود مملکت این جوری اداره شود. م شکل را همان تندروها به وجود می آورند که کارهایشان روی منطق درست و سنجیده ای تیست و جز ضرر نتیجه ی دیگری ندارد.

  • غلامرضا ایمانی ارسالی در

    ملت راست میگن چرا برنج ایرانی به لطف و ت رک فعل مدیران و اختلاسگران و خا ئنین و.. . و کم کاری و یا همکاری نهادهای ذیربط و عمدم نظارت و کنترل قیمت ها نتنها برنج بل که گوشت و مرغ و حبوبات و... سر به فلک کش یده و مردم تحمل گرانی ها را ندارد چه کسی باید جلو این افسار گسیخته قیمت ها را بگ یرید؟؟؟؟ آقا اگر نمی توانید و توانش را ن دارید ول کنید و امورات را به مردم بسپاری د مردم خودشان میدانند چطور قیمت را کنترل و اداره کنند و یا چون همه چی را از خارج وارد می کنید مدیر را برای کنترل قیمت ها از خارج وارد کنید . علی برکت الله.

  • جواد ارسالی در

    با سواداش نتونستند مملکت رو اداره کنند ا ین یکی که سواد هم نداره

    • ناشناس ارسالی در

      هيچ كنترلي و نظارتي در هيچ از يك از امور ات اين مملكت نيست.
      اين مدلي اداره كردن مملكت هنر نيست. ☹️

  • مهدی ارسالی در

    آقای نماینده جواب برنج کیلو ۱۰۰ هزارتوما ن را به مردم نمی خواهد بدهید شما همه تان فقط فکر منافع خودتان ونزدیکانتان هستید و مردم هم دیگر امیدی به شماها ندارند...

  • ناشناس ارسالی در

    چرا جوابندارید بفرماییدما می توانیم

  • ناشناس ارسالی در

    تازه اول برکات مجلس انقلابیه

  • ناشناس ارسالی در

    حاجی خوابی؟؟؟؟ برنج طارم هاشمی معطر اصل منه کارمند با حقوق ثابت که میخواید ده در صد برام اعمال کنید ظالم ها، خریدم کیلویی ۳۶ هزار تومن شهریور ۱۴۰۰ ینی شش ماه پیش الان میگن صد هزار تومن رییسی چی رو ارزو ن کرده که حقوق ما کارمندا رو یکسال میخوا د ده درصد اعمال کنه؟ بازم غیرت روحانی که ۲۵ درصد زیاد کرد و گرانم نکرد چند ماه ث باتو داشتیم در بازار خودرو و مسکن و دلار و طلا رییسی هیچکار نکرد هیچ گرانشم کرد این چه وضعیه من رای بدم بهش تو اون بوق ک رونا بعد دروغ بگه به مردم حق مردمم نده ا ین دنیا گذراست آقای رییسی دوره بعد و اون دنیا حتما همدیگرو خواهیم دید از هیچ یک از کارتون راضی نیستن مردم فقط گرانی گران ی گرانی کار دیگه ای بلد نیستید؟ جدیدا هم وزیر کارت اومده ۶۰ درصد حقوق کارگرارو ب الابرده کارخونه ای بهونه میکنه که جنس رو نیاره پایین یکیش همین خودرو سازها که به انه میارن تا خودرو رو افزایش دهند عمدا ا ین افزایش رو اعمال کردید تا گرانی را وصل به حقوق کارمندان کنید مردم این کارارو ا ز بر حفظن اینجوری حکومت کردن دوامی نداره بزودی صدای مردم در میاد یا حق

  • ناشناس ارسالی در

    دوران ضدانقلاب سازی و انداختن مشکلات بگر دن دشمن فرضی گذشته. مجلس باید دولت بی لی اقت رئیسی را در اسرع وقت عزل کند. نمایند ه ها در موضوع بی اهمیت حجاب که امری کامل ا شخصی مبتنی بر عقاید و حق انتخاب است، ب ا قید فوریت عمل میکنند اما در مورد گرانی ها که دین و دنیای مردم را سوزانده اهمیتی نمیدهند. وقتی از اسمان مرغ بریان نمیرسد و منابع ابی درحال کاهش اند و شما هم توا ن مدیریت کشور را ندارید، چه اصراری بر اف زایش جمعیت و ماندن در قدرت دارید که اخرت خود را ویران کنید؟

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها