|
کدخبر: 251015

چقدر اعتبار برای توسعه اشتغال در بودجه کشور لحاظ شد؟

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: صد و سه هزار میلیارد تومان بودجه برای توسعه اشتغال در قانون بودجه کشور تخصیص داده شده است.

حجت اله عبدالملکی افزود: این میزان اعتبار در قالب زیست مومنی اشتغال لحاظ خواهد شد و دبیر آن شورای اشتغال است که در  تبصره ۱۶ این میزان اعتبار به صورت قرض الحسنه در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید براینکه ایجاد یک میلیون شغل برای سال آینده پیش بینی شده است، اظهار داشت: سیاست گذاری بر عهده شورای اشتغال و بخشی از عملیات برعهده استانداران در هر استان است.

 وی گفت: برای سال اینده یک میلیون طرح و توزیع استانی مشخص و با نامه امضای وزیر تعاون و کشور به استانداران ابلاغ شده لست.

عبدالملکی افزود: این طرح‌ها در قانون بودجه ۱۴۰۱ در تبصره ۱۶ و ۱۸ در نظر گرفته شده که امیدواریم اهداف آن محقق شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: گزارش اشتعال ۱۴۰۱ تا اخر فروردین ماه سال آینده اعلام خواهد شد، زیرا آمارها اکنون در حال پالایش است.به گزارش مشرق، حجت الله عبدالملکی روز یکشنبه برای شرکت در آیین افتتاح فاز اول کارخانه شیرخشک بروجرد و آغاز عملیات اجرایی فاز دوم این واحد تولیدی و بازدید از طرح توسعه بیمارستان تامین اجتماعی بروجرد به شهرستان سفر کرده است.

عباس گودرزی نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی، سیروس ابراهیمی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار لرستان، مجید منعمی سرپرست فرمانداری بروجرد و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در این سفر همراهی می‌کنند.

 

منبع: مشرق نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها