|
کدخبر: 250828

پرچمدار تازه سامسونگ نجومی قیمت گذاری شد

گلکسی A۳۳ ۵G با قیمت ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسل قبل، اردیبهشت ۱۴۰۱ عرضه می‌شود.

گلکسی A۳۳ ۵G گوشی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ است که با نمایشگر ۹۰ هرتز OLED و دوربین چهارگانه اوایل اردیبهشت‌ ماه سال آینده با قیمت ۱۰۰ دلار گران‌تر از نسل قبل روانه‌ی بازار می‌شود.

سامسونگ عصر روز گذشته به وقت تهران از جدیدترین گوشی‌های میان‌رده‌ی سری گلکسی A پرده‌برداری کرد تا باری دیگر تعهد خود را به بازار مهم میان‌رده‌ها ثابت کند. یکی از گوشی‌های مهم جدید سامسونگ گلکسی ای ۳۳ (Samsung Galaxy A۳۳ ۵G) است که از نسل پنجم شبکه‌های ارتباطی پشتیبانی می‌کند و با سخت‌افزار مناسبی به دست مشتریان می‌رسد.

گوشی گلکسی A۳۳ سامسونگ تا پیش از رونمایی رسمی به‌صورت گسترده در شبکه‌های اجتماعی دیده شده بود تا این‌که سرانجام کره‌ای‌ها در مراسمی این گوشی را معرفی کردند. میان‌رده‌ی جدید سری گلکسی A از نمایشگر ۹۰ هرتز OLED استفاده می‌کند و در پنل پشتی به دوربین چهارگانه مجهز شده است. گلکسی A۳۳ ۵G از باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌ آمپرساعتی با شارژ ۲۵ وات بهره‌ می‌برد.

سامسونگ می‌گوید گلکسی A۳۳ ۵G را از روز ۲۲ آوریل ۲۰۲۲ (۲ اردیبهشت ۱۴۰۱) روانه‌ی بازارهای منتخب می‌کند. این گوشی در کانفیگ مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی با قیمت ۴۳۲ دلار عرضه می‌شود؛ بدین ترتیب شاهد افزایش ۱۰۰ دلاری قیمت گلکسی A۳۳ ۵G در مقایسه‌ با گلکسی A۳۲ ۵G هستیم.

 

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها