|
کدخبر: 247959

پیش بینی خطرناک درباره قیمت بیت کوین

بیت کوین بعد از قرار گرفتن زیر سطح پیووت ۴۰۰۰۰ دلاری و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (در نمودار یک ساعته)، سطح حمایت ۳۸۰۰۰ دلاری را شکست و تا کف قیمت روزانه ۳۷۱۵۹ دلار معامله شد.

در اینجا، گاوها موفق شدند از منطقه حمایتی ۳۷۰۰۰ دلاری محافظت کنند. به این ترتیب، با جبران مقداری از زیان های وارد شده، قیمت به حرکت خود بالاتر از منطقه مقاومت ۳۸۰۰۰ دلاری ادامه داد و اکنون در حال آزمایش سطح فیبوی اصلاحی ۵۰ درصدی روند نزولی ۳۹۵۴۵ دلار به ۳۷۱۵۹ دلار بوده و با قیمت ۳۸۵۸۲ دلار معامله می شود.

به علاوه، در نمودار ساعتی جفت ارز BTC/USD می بینیم که یک الگوی مثلث کلیدی با مقاومتی نزدیک به ۳۹۰۰۰ دلار در حال شکل می باشد.

در روند صعودی، بیت کوین در نزدیکی سطح ۳۸۸۰۰ دلار با اولین مقاومت برخورد می کند که در مجاورت سطح فیبوی اصلاحی ۶۱.۸% روند نزولی ۳۹۵۴۵ دلار به ۳۷۱۵۹ دلار قرار دارد. مقاومت مهم بعدی نزدیک به سطح ۳۹۲۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ (یک ساعته) مانع فعالیت گاوها خواهد شد. حرکت بالاتر از سطح ۳۹۲۰۰ دلار می تواند راه را برای لمس تراز ۴۰۰۰۰ دلار باز کند. بسته شدن قیمت بالای مارک ۴۰۰۰۰ دلار در کوتاه مدت منجر به افزایش مومنتوم صعودی بیت کوین خواهد شد.

ولی اگر بیت کوین نتواند منطقه مقاومت ۳۹۲۰۰ دلاری را پشت سربگذارد، به حرکت قبلی خود ادامه داده و تا نزدیک ترین حمایت در حدود منطقه ۳۸۰۰۰ دلاری کاهش میابد.

حمایت بعدی نزدیک به سطح ۳۷۲۰۰ دلار می باشد و شکست قیمت پایین تر از آن، با یک حرکت نزولی تازه دنبال می شود. در این حالت، خطر حرکت به سمت تراز ۳۵۵۰۰ دلار وجود خواهد داشت.

اندیکاتورهای تکنیکال

MACD ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در منطقه نزولی شتاب خود را از دست می دهد.

RSI ساعتی برای جفت ارز BTC/USD در نزدیکی سطح ۵۰ است.

حمایت های اصلی: ۳۸۰۰۰ و ۳۷۲۰۰ دلار

مقاومت های اصلی:  ۳۸۸۰۰ و ۳۹۲۰۰ و ۴۰۰۰۰ دلار

منبع: آکادمی هلاکوئی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها