|
کدخبر: 250059

خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان درمورد واردات خودرو

سخنگوی شورای نگهبان تاکید کرد: مجلس مجددا مفادی را در بودجه درخصوص بحث واردات خودرو آورده که شورا هم نسبت به آن ابهاماتی دارد.

اقتصاد خبر مهم سخنگوی شورای نگهبان درمورد واردات خودرو

دکتر طحان نظیف درباره کاهش مالیات دخانیات در بودجه گفت: درباره بحث مالیات بر دخانیات در مجلس بحث‌های زیادی صورت گرفت و در نهایت این موضوع حذف شد.

وی درباره مصوبه مجلس درخصوص آزادسازی واردات خودرو گفت: مجلس مجددا مفادی را در بودجه درخصوص بحث واردات خودرو آورده که شورا هم نسبت به آن ابهاماتی دارد؛ هرچند هیئت عالی نظارت نیز همچنان بر موضع خود باقی است و ایراداتی دارد.

واقعی بودن بودجه بحث مهمی است. اما بعضی از موارد اختلاف نظر کارشناسی است که اگر برای شورای نگهبان روشن شود این موضوع حتما به مجلس اعلام می‌شود.

اصلاح قانون انتخابات معمولا نزدیک انتخابات انجام می‌‌شود که مطلوب نیست. با توجه به اینکه حدود دوسال تا انتخابات زمان داریم، الان فرصت کافی برای مباحث کارشناسی برای اصلاح قانون انتخابات وجود دارد.

دکتر طحان نظیف درباره حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی تاکید کرد: این بحث کارشناسی است و ما به سیاست‌های اقتصادی دولت ورود نمی‌کنیم اما سعی کردیم نظر دولت و مجلس را بشنویم اما هیئت عالی نظارت در این باره نظریاتی دارد که مجلس باید آنها را تأمین و اصلاحاتی داشته باشد.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها