|
کدخبر: 246476

این ارز دیجتال قاتل اتریوم شد

رمزارز LUNA از نظر دارایی های قفل شده از اتریوم عبور کرد و به دومین دارایی سهامداری تبدیل شد.

بر اساس داده‌ها، افزایش قیمت رمزارز LUNA مبتنی بر بلاکچین Terra در هفته گذشته، آن را به دومین دارایی بزرگ در بین تمام رمزارزهای اصلی از نظر ارزش کل سهام، تبدیل کرده است. لونا در زمان نگارش این خبر از اتریوم که کمی بیش از ۲۸ میلیارد دلار ارزش سهام قفل شده دارد، پیشی گرفته است.

داده‌های Staking Rewards نشان می‌دهد که بیش از ۳۰ میلیارد دلار لونا اکنون بصورت مستقیم در پروتکل‌های مختلف قرار می‌گیرد، که نشان‌دهنده توسعه ی ارزش بازار ۳۴ میلیارد دلاری این رمزارز است. شرکت کنندگان بیش از ۶.۹۸درصد در بازده سالانه درآمد دارند. داده‌ها نشان می‌دهد که حدود ۴۱ درصد از تمام توکن‌های واجد شرایط سرمایه گذاری شده‌اند.

پروتکل متقابل زنجیره ای Orion.money بیش از ۲ میلیارد دلار در لونا سرمایه گذاری دارد که بزرگترین پلتفرم در میان تمام برنامه های استیکینگ می باشد که از لونا پشتیبانی می کنند. ۴۳۰۰۰ سهامدار آن تقریباً ۷ درصد بازدهی تولید می کنند.

قیمت‌ لونا در هفته گذشته در میان عوامل بنیادی قوی و احساسات مثبت در میان جامعه رمزارزها برای بلاکچین Terra، نزدیک به ۷۰ درصد افزایش یافته است. لونا یکی از دو رمزارز صادر شده توسط Terra است، یک پروتکل بلاکچین که از استیبل کوین UST متصل به دلار برای ایجاد یک سیستم پرداخت جهانی استفاده می کند. لونا با ۷۶۱۳۰ درصد افزایش نسبت به ۰.۱۲ دلار در ۱۸ مارس ۲۰۲۰ (۲۸ اسفند ۱۳۹۸)، یکی از بهترین ارزهای رمزنگاری شده در دو سال گذشته بوده است.

سرمایه گذاری در کریپتو به فرآیندی اشاره دارد که در آن دارندگان توکن تعدادی از آن را سپرده گذاری کرده و یا قفل می کنند، تا در ازای دریافت پاداش، در اجرای شبکه شرکت کنند. این پاداش‌ها به عنوان “سود سالانه” نامیده می‌شوند و معمولاً بالاتر از پاداش‌هایی هستند که توسط مؤسسات سنتی در سپرده‌ها ارائه می‌شوند.

درحال حاضر اتریوم پیشتازی خود را از نظر ارزش کل قفل شده در برنامه های ساخته شده بر روی بلاکچین حفظ می کند. داده های DeFiLlama نشان می دهد که بیش از ۱۱۸ میلیارد دلار بر روی برنامه های مبتنی بر اتریوم قفل شده است، در مقایسه با ۲۳ میلیارد دلار برای برنامه های مبتنی بر ترا و ۷ میلیارد دلار برای برنامه های مبتنی بر سولانا.

 

 

منبع: رمزارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها