|
کدخبر: 246052

اتریوم ۱۵ هزار دلار می شود

اتریوم در سال ۲۰۲۱ تقریباً ۱۸.۳۶ میلیون آدرس جدید را به شبکه خود جذب کرد.توکن بومی اتریوم، اتر (ETH)، می‌تواند در هفته‌های آینده به بالای ۱۰۰۰۰ دلار برسد زیرا به نظر می‌رسد در حال تشکیل یک الگوی «مثلث صعودی» است.

مثلث های صعودی الگوهای ادامه دهنده ای هستند که در طول یک روند صعودی ظاهر می شوند. معاملگران بعد از شکست مثلث روبه بالا وارد معامله میشوند.

هم اکنون اتریوم الگوی صعودی را در نمودار هفتگی خود ایجاد کرده است. به طور مفصل، خط روند پایین مثلث از ابتدای سال ۲۰۲۱ به عنوان یک محدوده انباشت عمل می کند، همانطور که در زیر نشان داده شده است، فشار فروش بالایی در خط روند بالایی دارد.

یک اصل اساسی الگوهای مثلث صعودی این است که آنها می توانند به اندازه حداکثر فاصله بین خط روند بالا و پایین، بعد از شکست مثلث، افزایش قیمت پیدا کنند.

با اعمال همین مشخصه در کانال صعودی اتر، اتریوم می‌تواند به قیمت ۱۵۰۰۰ دلار برسد.

 در تایم فریم های کوتاه تر، یک الگوی فنی دیگر هدف صعودی ۴۰۰۰ دلار را ترسیم می کند.

تله گاوی در قیمت ETH؟

برخی از تحلیلگران روند بهبود مداوم در بازار اتر را به عنوان یک تله گاوی می بینند، یک تله گاوی که می تواند معامله گران را در سمت اشتباه اقدام قیمت مجبور کند تا موقعیت های خود را با ضررهای غیرمنتظره نقد کنند.

با نادیده گرفتن مثلث صعودی اتر، از نوامبر ۲۰۲۱ اتریوم بر روی یک خط روند شیب دار نزولی قرار گرفته که به عنوان مقاومت عمل می کند.

با این وجود، از آنجا که ETH زیر سقف قیمت معین معامله می شود، شاخص های حرکت آن، عمدتاً شاخص قدرت نسبی (RSI)، واگرایی میانگین متحرک همگرایی (MACD) و RSI، روند صعودی داشته اند.

اتریوم ۱۵ هزار دلاری محقق می شود؟

اتریوم یک واگرایی نزولی بین قیمت و مومنتوم خود را تأیید کرده است، الگویی که معمولاً منجر به برگشت قیمت می شود. اگر چنین حرکتی رخ دهد، TT اشاره کرد که قیمت اتر ممکن است تا ۲۳۰۰ دلار کاهش یابد.

برعکس، TT نوشت، شکست موفقیت‌آمیز بالای مقاومت خط روند نزولی احتمالاً سوگیری بازار اتر را به صعودی تغییر می‌دهد.

نگرانی ها در مورد تله گاوی اتریوم در عین حال شکست خط روند نزولی همچنان باقی می ماند که معامله گران باید بیشتر مراقب باشند.

رشد شبکه اتریوم

علاوه بر تحلیل تکنیکال، دورنمای متفاوت دیگری از اتریوم موجود است، اطلاعات درون شبکه اتریوم داستانی امیدوار کننده ای را بیان می کند.

اتریوم در سال ۲۰۲۱ حدود ۱۸.۳۶ میلیون آدرس جدید را با سرعت ۱.۵۳ میلیون در ماه به شبکه خود جذب کرد که نشان دهنده رشد مداوم کاربران است.

داده‌های Glassnode نشان می‌دهد که تعداد آدرس‌های اتریوم که حداقل ۱ ETH دارند نیز در اوایل فوریه به بالاترین حد خود و در نهمین روز ماه به ۱.۴۲ میلیون رسیده است.

علاوه بر این، تعداد آدرس‌های غیرصفر و آن‌هایی که حداقل ۰.۱ ETH دارند نیز در ۱۵ فوریه به بالاترین حد خود رسید و به ترتیب به ۷۵ و ۷ میلیون رسید.

 

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها