|
کدخبر: 245595

جوسازی در بازار ارز / قیمت دلار امروز به کدام سو می رود؟

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد رنج شدن قیمت دلار بود.اما معامله گران قیمت دلار را برای امروز ۸ اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش بینی کرده اند؟

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد رنج شدن قیمت دلار بود. این اسکناس آمریکایی دیروز نوسان محدودی را ثبت کرد و با ۲۶ هزار و ۲۲۰ تومان معامله شد. معامله گران بازار ارز تهران علت این رنج شدن قیمت دلار در تهران را در تزریق درهم در دبی و خالی فروشی در هرات می دانند.

خبر بازگشت احتمالی علی باقری به وین همچنان در بازار ارز برجسته است. برخی از معامله گران بازار دلار معتقدند این خبر می تواند زمینه‌ساز عقب نشینی نرخ دلار شود ولی تا زمانی که خبری از مقر مذاکرات وین منتشر شود،‌ شانس بیشتر با افزایشی های بازار ارز خواهد بود. روز گذشته یک خبر فیک برجسته بود و آن هم مربوط بود به خبر تعیین ضرب‌الاجل آمریکا برای تصمیم‌گیری ایران در مذاکرات. خبری که خیلی زود تکذیب شد اما در مقطعی باعث شد نرخ دلار افزایش جزیی را تجربه کرد

پیش بینی قیمت دلار از مسیر قیمت درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی ۷ هزار و ۱۷۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت معاملات نقدی روز شنبه ۱۰ تومان بالاتر بود بنابراین از مسیر قیمت درهم ، نرخ دلار امروز صعودی است.

پیش بینی قیمت دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۲۶ هزار و ۳۲۰ تومان قرار گرفت که نسبت به قیمت دلار در معاملات پشت خطی جمعه شب گذشته ۲۰ تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی جمعه شب قیمت دلار فردایی بر روی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان قرار داشت. بنابراین معامله گران قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ را صعودی پیش بینی کرده اند.

پیش بینی قیمت دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد که نسبت به قیمت جمعه شب ۱۰ تومان رشد کرده بود. جمعه شب در معاملات پشت خطی قیمت دلار بر روی ۲۵ هزار و ۷۱۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال رشد قیمت دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش بینی کردند که قیمت دلار در بازار ارز امروز یکشنبه ۸ اسفند بر مدار صعود قرار می گیرد

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها