|
کدخبر: 244600

پیش‌ بینی مهم از قیمت روز دلار

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد صعود نرخ دلار به کانال ۲۶ هزار تومان بود اما معامله گران نرخ دلار را برای امروز چهارم اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش‌بینی کرده اند؟

بازار ارز تهران روز گذشته شاهد صعود نرخ دلار به کانال ۲۶ هزار تومان بود. نرخ دلار روز گذشته تا نیمه کانال ۲۶ هزار تومان پیش رفت اما در نهایت نتوانست در این مرز باقی بماند. قیمت دلار روز گذشته برروی ۲۶ هزار و ۳۸۰ تومان قرار گرفت.

معامله گران به دنبال فروش دلار

خبر احتمال توافق هسته‌ای در وین در بازار ارز تهران و در میان معامله گران دلار برجسته شده و برخی از معامله گران به دنبال فروش دلارهای خود به بالاترین نرخ هستند. این در حالی است که عده‌ای دیگر در انتظار اخبار قطعی تر به تماشای بازار نشسته‌اند. این گروه معتقدند نوسان گیران می‌دانند که در صورت احیای توافق برجام، ‌ایجاد نوسان در بازار دلار سخت است، در نتیجه در روزهای اخیر تلاش زیادی کرده‌اند که روند نرخ دلار را دچار تغییرات معنادار کنند.

اما معامله گران نرخ دلار را برای امروز چهارم اسفند ۱۴۰۰ چگونه پیش‌بینی کرده اند؟

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته نسبت به معاملات نقدی روز سه شنبه نزولی بود اما در مقایسه با معاملات پشت خطی دوشنبه شنبه بر مدار صعود قرار گرفت.

پیش‌بینی نرخ دلار از مسیر نرخ درهم

قیمت درهم در معاملات پشت خطی روز گذشته بر روی ۷ هزار و ۱۷۵ تومان قرار گرفت که نسبت به نرخ معاملات نقدی روز سه شنبه ۱۵ تومان افت کرده بود. بنابراین پیش‌بینی نرخ دلار از مسیر نرخ درهم نزولی است.

پیش‌بینی نرخ دلار از مسیر بازار فردایی

قیمت دلار فردایی در معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۲۶ هزار و ۳۰۰ تومان قرار گرفت که نسبت به نرخ دلار در معاملات پشت خطی دوشنبه شب ۲۰۰ تومان بالا رفته بود. در معاملات پشت خطی دوشنبه شب نرخ دلار فردایی بر روی ۲۶ هزار و ۱۰۰ تومان قرار داشت. بنابراین معامله گران نرخ دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰ را صعودی پیش‌بینی کرده‌اند.

پیش‌بینی نرخ دلار از کانال هرات

در معاملات پشت خطی دلار هرات دیشب با ۲۵ هزار و ۷۲۰ تومان معامله شد که نسبت به نرخ شنبه شب ۲۷۰ تومان رشد کرده بود. دوشنبه شب در معاملات پشت خطی نرخ دلار بر روی ۲۵ هزار و ۴۵۰ تومان قرار داشت. بدین ترتیب در بازار هرات معامله گران به استقبال افزایش نرخ دلار رفتند. در واقع معامله گران دلار پیش‌بینی کردند که نرخ دلار در بازار ارز امروز چهارشنبه ۴ اسفند بر مدار صعود قرار می‌گیرد.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها