|
کدخبر: 245012

مصوبات جلسه نیمه شب سران قوا/ خبر خوش از عیدی بازنشستگان

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده برای اقلام خوراکی را منتفی کرد

اقتصاد مصوبات جلسه نیمه شب سران قوا/ خبر خوش از عیدی بازنشستگان

در جلسه شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا که پنجشنبه شب با حضور سران سه قوه و به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، اعضا چند موضوع مهم اقتصادی کشور را بررسی و درباره آنها تصمیم گیری کردند.

بر اساس یکی از مصوبات این جلسه، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده در مورد اقلام خوراکی و کالاهای سفره خانواده منتفی شد.

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران با هدف جلوگیری از افزایش قیمت مواد غذایی و تحمیل هزینه بیشتر به سبد خانوارهای کم درآمد و دهک‌های پایین این تصمیم را گرفت.

در این جلسه که سه ساعت و سی دقیقه طول کشید، پیشنهادهای دولت در زمینه پرداخت سریع و به موقع عیدی و پاداش بازنشستگان تصویب و مقرر شد با اختصاص اعتبار لازم در سریع ترین زمان ممکن عیدی بازنشستگان پرداخت شود.

در ادامه این جلسه موضوع اختصاص اعتبار لازم برای تکمیل و اتمام پروژه‌هایی که درصد پیشرفت اجرایی بالایی دارند، مطرح شد و به تصویب رسید.

شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی در این جلسه به ستاد تنظیم بازار با محوریت معاون اول رییس جمهور اختیار داد برای جلوگیری از افزایش بی‌رویه قیمت‌ها و کنترل و ساماندهی بازار اقدامات لازم را انجام دهد.

 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دولت
  • ناشناس ارسالی در

    نفت که دیگه گران شد. استخراج و فروش بیشتر نفت، درآمد بیشتر برای کشور و زودتر عیدی کارمندان و بازنشستگان را پرداخت کردن.

ارسال نظر