|
کدخبر: 243464

پیش بینی قیمت دلار برای فردا (یک اسفند)

بازار ارز امروز قیمت‌ها را با اندکی کاهش آغاز کرد اما در ادامه بازار اندکی به ثبات رسید. رفتار این روزهای دلار همانند زمان‌هایی است که دلار در روند نزولی کانال‌های قیمتی جابه جا می شد. آیا باید منتظر ریزش دلار به کانال ۲۵ هزار تومانی بود؟

بازار ارز اولین روز هفته را نزولی آغاز کرد. به این ترتیب امروز دلار آزاد معاملات را در کف کانال و با قیمت ۲۶هزار و ۱۵۰تومان آغاز کرد اما در ادامه معاملات، اندکی افزایش یافت و در این ساعت از معاملات قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۶هزار و ۲۵۰تومان رسیده است.

نگاهی به روند یک هفته گذشته دلار در بازار آزاد حاکی از آن است که روند نزولی دلار از اواسط هفته تشدید شده است و از ۲۷هزار و ۳۶۰ تومان در روز دوشنبه به ۲۶هزار و ۲۵۰ تومان رسیده است. نمودار زیر روند دلار در یک هفته گذشته را نشان می دهد:

نگاهی به رفتار دلار در چند وقت گذشته، رفت و برگشت ها دلار میان کف و سقف کانالهای قیمتی و نوسان اندک در کف کانال در نهایت به شکست کف حمایتی و کاهش به کانال قیمتی پایین تر انجامیده است.

دلار هرات نیز نسبت به صبح اندکی افزایش یافت و در قیمت ۲۵هزار و ۷۶۰تومان معامله می‌شود.

کانون صرافان نیز قیمت دلار را امروز عصر نسبت به معاملات صبح ۵۰تومان کاهش داده است. به این ترتیب دلار در صرافی‌ها ۲۴هزار و ۶۷۵تومان برای خرید و ۲۴هزار و ۹۵۸تومان برای فروش قیمت زده است.

 در آخرین معاملات هفته گذشته، دلار با قیمت ۲۵هزار و ۳۲۸تومان برای فروش قیمت خورده بود.

یورو نیز در صرافی‌ها، ۲۸هزار و ۴۴۶تومان برای خرید ۲۸هزار و ۷۹۹تومان برای فروش قیمت زده است که نسبت به صبح کاهش ۱۰۰تومانی را نشان می‌دهد. همچنین در روز چهارشنبه، یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۸هزار و ۶۶۷تومان برای خرید و ۲۹هزار و ۱۲تومان برای فروش معامله می‌شد.

بازار ارز در شرایطی از شب گذشته در معاملات پشت خطی نزولی شد که مذاکرات این روزها کمتر در مرکز توجه دارد و آنچه اهمیت دارد بیشتر کنفرانس مونیخ است که سران طرفین مذاکرات نیز در آن حضور دارند. گفته می‌شود این کنفرانس فرصت مناسبی برای شکل‌گیری توافق نهایی است و از طرف دیگر معامله‌گران در بازار ارز تقریبا تا حد زیادی در انتظار توافق هستند و خود را برای ریزش قیمت‌ها آماده کردند.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها