|
کدخبر: 243712

بیت کوین نظام بین الملل را تغییر داد

آریکا رودز، معلم آمریکایی که کاندیدای انتخاب کنگره شده است، اخیراً در رویداد روز بیت کوین ساکرامنتو ۲۰۲۲ حضور یافت تا درباره تأثیر این رمزارز بر مسائل سیاسی سخنرانی کند.

به گزارش وبسایت کوین‌تلگراف، رودز در صحبت با خبرگزاری کوین تلگراف بر دشواری رقابت نامزدهای مردمی، مانند خودش، با اعضای قدیمی و ثابت کنگره ایالات متحده تاکید کرد. او در بخشی از صحبت‌هایش گفت:

این فناوری انقلابی در حوزه دسترسی ایجاد کرده و آینده را متحول می‌کند. من برای ارائه این گزینه مالی به حامیان خود در تمام ۵۰ ایالت هیجان‌زده هستم.

او در ادامه گفت:

اگر بیت کوین و شبکه لایتنینگ نبود، کمپین مردمی ما نمی‌توانست تا حد این گسترش پیدا کند. نقش بیت کوین در جمع‌آوری کمک‌های حامیان بسیار پررنگ است.

او در ادامه نیز پیرامون نقش BTC در موضوعاتی مثل اصلاح ساختارها و سواد مالی صحبت کرد.

رودز معتقد است که نقش مشاغل محلی در تسریع پذیرش جریان اصلی بیت کوین کلیدی است. با پذیرش پرداخت‌های بیت کوین توسط مشاغل کوچک و متوسط، جامعه راحت‌تر و ایمن‌تر می‌تواند به خرید و فروش BTC بپردازد. این موضوع به احیای اقتصاد محلی کمک خواهد کرد.

رودز به عنوان یک معلم مدرسه تمام وقت، شاهد بسیاری از چالش‌های اجتماعی و مالی دانش‌آموزان، خانواده‌ها و سایر معلمان است. او گفت:

من به عنوان معلمی که حقوق محدود و نسبتا کمی دارد، همه چیزم را به خطر انداختم تا مدیران فعلی را خلع کنم. مدیرانی که هر کدام نزدیک به ۴ میلیون دلار سرمایه مالی در اختیار دارند اما ما برای پیروزی به این حجم از منابع مالی نیاز نداریم.

همچنین این معلم آمریکایی از سیاستمدارانی که مخالف پذیرش بیت کوین هستند، انتقاد کرد. او گفت آن‌ها درک درستی از این پدیده مالی ندارند و باید برای شناخت آن وقت بگذارند؛ زیرا آینده متعلق به بیت کوین است. علاوه بر این، رودز معتقد است که یک شبکه یکپارچه بیت کوین لایتنینگ می‌تواند کمبود جریان نقدی و اشباع بازار را در زمان همه‌گیری ویروس کرونا کاهش دهد. او در نهایت مخالفان بیت کوین را به منتقدان اینترنت در دهه‌های قبل تشبیه کرد.

رودز اعتقاد دارد که سیستم‌های سنتی مالی برای فقیر نگه داشتن مردم طراحی شده است و مطابق با طرز فکر سیاستمداران آمریکایی است. او خاطر نشان کرد:

می‌خواهم همیشه به یاد داشته باشیم که ما برای مردم آمریکا کار می‌کنیم. من متعهد هستم که همه ایده‌های خوب را بررسی کنم. من از دیدن افرادی که ذهن بازی دارند و منطقی فکر می‌کنند، هیجان‌زده خواهم شد.

دو روز پیش، کمیته بازار آزاد فدرال (FOMC) حکمی را تصویب کرد که مقامات ارشد دولت فدرال را از خرید و نگهداری ارزهای دیجیتال و سایر سرمایه‌گذاری‌های این حوزه منع کرد. این محدودیت‌ها شامل اوراق قرضه فردی، اوراق بهادار نمایندگی، کالاها یا ارزهای خارجی، انعقاد قراردادهای مرتبط و شرکت در فروش کوتاه‌مدت یا خرید اوراق بهادار با حاشیه سود نیز می‌شود.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر