|
کدخبر: 242924

آخرین قیمت سکه در بازار (۲۸ بهمن)

با وجود افزایش قیمت اونس جهانی، با کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، قیمت انواع سکه نیز کاهش یافته است.

در آخرین روز هفته و درحالی که قیمت اونس جهانی طلا بار دیگر صعودی شده اما کاهش قیمت دلار در بازار آزاد و افزایش امیدها به توافق، قیمت طلا و سکه را اندکی کاهشی کرده است.

به این ترتیب در این ساعت از معاملات، قیمت هر سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۹۹هزارتومان رسیده است. این درحالیست که روز گذشته این سکه با قیمت ۱۱میلیون و ۹۸۷هزارتومان معامله می‌شد که حاکی از کاهش ۸۸ هزار تومانی است.

نیم سکه نیز در قیمت ۶میلیون و ۶۵۰هزارتومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین معاملات دیروز، ۱۰۰هزارتومان کاهش را نشان می‌دهد. همچنین ربع سکه با ۵۰هزارتومان کاهش، ۳میلیون و ۷۵۰هزارتومان قیمت خورده است.

هر سکه یک گرمی نیز ۲میلیون و ۲۸۳هزارتومان معامله می‌شود که کاهش ۳۰هزارتومانی را نشان می‌دهد. در آخرین معاملات روز چهارشنبه هر سکه یک گرمی، ۲میلیون و ۳۱۵هزارتومان قیمت خورده بود.

حباب سکه چقدر است؟

حباب سکه امامی نسبت به روز گذشته بیش از ۱۰۰هزارتومان کاهش یافته و ۱۶۷هزارتومان رسیده است. کاهش همزمان حباب و قیمت سکه نشان از کاهش سطح تقاضا دارد؛ به بیان دیگر انتظار فعالان بازار طلا و سکه این است که روند نزولی بازار در روزهای آینده ادامه پیدا خواهد کرد.

 همچنین نیم سکه، ۷۸۴هزارتومان، ربع سکه، ۸۱۴هزارتومان و سکه گرمی ۸۳۷هزارتومان حباب دارد.

درحال حاضر با وجود افزایش دوباره اونس جهانی طلا، اما قیمت انواع سکه و حباب آن‌ها کاهش یافته است. با وجود اهمیت قیمت جهانی طلا در قیمت‌های طلا در بازار داخل اما آنچه بازار ایران را بیشتر تحت تاثیر قرار می‌دهد، اخبار سیاسی و قیمت دلار است. باتوجه به اینکه مذاکرات به لحظات حساس خود رسیده و امید به توافق بالا رفته است و همچنین کاهش قیمت دلار در بازار آزاد، بازار طلا هم کاهشی شد و به نظر می‌رسد معامله‌گران تاحدودی دست از خرید و فروش کشیدند تا نتایج نهایی مشخص شود.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها