|
کدخبر: 242612

پیش بینی جذاب برای علاقمندان ارز دیجیتال شیبا

رمزارز شیبا اینو(SHIB) از ۶ فوریه(۱۷ بهمن) الی ۸ فوریه(۱۹ بهمن) ۵۷ درصد افزایش یافت و در سطح ۰.۰۰۰۰۳۵۱ دلار قرار گرفت.

این روند صعودی تضعیف شد و SHIB با ایجاد سقف های پایین تر شروع به رنج زنی کرد و در نزدیکی ناحیه تقاضای چهار ساعته، ۰.۰۰۰۰۲۷۴ دلار الی ۰.۰۰۰۰۲۸۹ دلار، قرار گرفته است.

این ناحیه در تعیین جهت بعدی حرکت شیبا اینو نقش حائز اهمیتی را  ایفا می کند. از این رو ، بسته شدن کندلی چهار ساعته زیر سطح ۰.۰۰۰۰۲۷۴ دلاری، شیبا اینو را به کف پایین تری میرساند و دیگر نمی تواند از سوی این ناحیه مورد حمایت قرار گیرد. در چنین شرایطی ، این میم توکن با اصلاح ۱۵ درصدی به سمت سطح حمایت ۰.۰۰۰۰۲۳۵ دلاری پیش خواهد رفت.

الگوی GIOM از سناریوی کوتاه مدت خرسی برای شیبا اینو حمایت می کند. این شاخص زنجیره ای حاکی از آن است که ناحیه ۰.۰۰۰۰۱۵۰ دلار الی ۰.۰۰۰۰۲۲۰ دلار ،سطح حمایت پایدار بعدی است زیرا در این ناحیه، تقریباً ۱۳۴,۲۳۰ آدرس ۵۰۲.۵۸ تریلیون توکن SHIB را خریداری کردند.

اگر قیمت به محدوده‌ مذکور کاهش یابد، به احتمال زیاد  این هولدرها شروع به جمع آوری توکن‌های بیشتری خواهند کرد و در نتیجه ، شیبا اینو طی یک روند نزولی مورد حمایت قرار می گیرد.

SHIB GIOM

علاوه بر آن نسبت MVRV ۳۰ روزه نیز به اعتبار این سناریوی کوتاه مدت خرسی می افزاید.

این معیار زنجیره ای برای تعیین میانگین سود/ضرر سرمایه‌گذارانی که SHIB را در ماه گذشته خریداری کرده‌اند، مورد استفاده قرار می گیرد. در حال حاضر، نسبت MVRV در ۱۲.۴ درصد قرار دارد. این بدان معناست که سرمایه گذاران شیبا اینو در سود هستند. در صورتی که این سرمایه گذاران اقدام به سیو سود کنند ، به احتمال زیاد SHIB در خطر فروش یکجا و ارزان قرار می گیرد.

MVRV

از سوی دیگر، اگر قیمت شیبا اینو از ناحیه تقاضای ۰۰۰۰۲۷۴ دلار الی ۰.۰۰۰۰۲۸۹ دلار جهش یابد و با کندلی چهار ساعته در بالای سطح ۰.۰۰۰۰۳۴۲ دلاری بسته شود، سناریوی خرسی باطل خواهد شد.

در پی چنین شراطی، گاوها بر بازار مسلط می شوند و به احتمال زیاد قیمت شیبا اینو را با رشد ۱۵ درصدی به سطح ۰.۰۰۰۰۳۹۲ دلاری افزایش می دهند.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها