|
کدخبر: 241367

رالی شیبا در بازار رمزارزها تمام شد

رمزارز شیبا اینو(SHIB) یک الگوی کنج نزولی شکل داده است که حاکی از دورنگار گاوی این آلت کوین پس از عبور از مرز بالایی این الگو در ۶ فوریه(۱۷ بهمن) است. با این حال ، به نظر میرسد که SHIB پیش از آغاز رالی بعدی خود ، درحال کاهش به سمت سطوح حمایتی است و آنها را مورد امتحان قرار می دهد.

میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه (SMA) در ۰.۰۰۰۰۲۷۹۹ دلار ، نخستین سطح حمایتی شیبا اینو است.پس از آن، SMA ۲۰۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۲۶۱۷ دلار و SMA ۲۱ روزه در۰.۰۰۰۰۲۴۳۵ دلار به عنوان سطوح حمایت بعدی دنبال خواهند شد.

با تداوم افزایش فشار فروش، قیمت شیبا اینو ممکن است در مسیر افت به سمت مرز بالای الگوی تکنیکال حاکم در ۰.۰۰۰۰۲۲۲۲ دلار قرار گیرد که پس ازآن ، به کف قیمتی ۸ اکتبر(۱۶ مهر) در ۰.۰۰۰۰۲۰۶۰ دلار سقوط می کند.

کاهش و تثبیت شیبا اینو در سطوح پایین تر مذکور حاکی از تغییر مومنتوم و باطل شدن دورنگار گاوی آن است.

با این حال، در صورتی که مجددا فشار خرید افزایش یابد ، قیمت شیبا اینو ممکن است سطح اصلاحی ۲۳.۶% فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۳۴۱۱ دلار و سپس SMA ۱۰۰ روزه در ۰.۰۰۰۰۳۵۰۹ دلار را مورد هدف قرار دهد. با ورود سایر خریداران به بازار ، SHIB در مسیر صعود به سمت تارگت ۰.۰۰۰۰۳۷۳۶ دلاری قرار می گیرد.

در شرایط بسیار صعودی ، سطح اصلاحی ۳۸.۲% فیبوناچی در ۰.۰۰۰۰۴۴۶۷ دلار و سطح اصلاحی ۵۰% در ۰.۰۰۰۰۵۳۲۱ دلار تارگت های بعدی SHIB خواهند بود.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر