|
کدخبر: 242116

احتمال کاهش قیمت اتریوم تا ۲۵۰۰ دلار

​به دنبال ریزش اخیر اتریوم، قیمت این رمزارز به زیر سطح حمایتی ۳۰۰۰ دلار کاهش پیدا کرد، تحلیلگران معتقدند که اگر اتریوم زیر این سطح مقاومتی باقی بماند، ریزش قیمتی‌اش تا ۲۵۰۰ دلار کار سختی نیست!

اتریوم پس از آن که نتوانست قیمت خود را بالای سطح مهم ۳۲۰۰ دلار نگه‌ دارد، شروع به ریزش کرد و دوباره قیمت‌های زیر ۳۰۰۰ دلار را تجربه کرد.

اتریوم در حال حاضر زیر قیمت ۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود، همچنین میانگین متحرک ۱۰۰ ساعته این کوین، نقش مقاومت را بازی می‌کند. در ضمن اتریوم در حال حاضر در یک کانال نزولی حرکت می‌کند که مقاومت این کانال نیز در حوالی ۲۹۰۰ دلار است.

اگر قیمت اتریوم به زیر ۲۸۰۰ دلار ریزش پیدا کند، احتمالا باید منتظر نزول‌های شدیدتری از این کوین باشیم.

قیمت اتریوم با خطر بزرگی مواجه است! چرا که این کوین نتوانست خود را بالای حمایت‌های ۳۰۰۰ دلار و همچنین حمایت MA ۱۰۰ ساعته خود نگه‌ دارد.

کاهش قیمتی اتریوم به حدی شدید بود که قیمت این کوین به عدد ۲۸۳۲ دلار نیز رسید! البته در حال حاضر اتریوم در حال جبران نزول‌های خود است، ولی تا زمانی که بالای سطح ۳۰۰۰ دلار تثبیت ندهد، خطر رفع نشده است.

همان‌طور که گفته شد، اتریوم در نمودار ۱ ساعته در یک کانال نزولی قرار دارد، همچنین اندیکاتور‌هایی مانند MACD و RSI نشان از نزولی بودن روند این کوین می‌دهند.

هرچند که هرگونه افزایش قیمتی به بالای ۳۰۰۰ دلار، می‌تواند باعث صعود بیشتر قیمت این کوین شود، ولی باید منتظر بود و دید که آیا این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

همچنین تا زمانی که قیمت اتریوم زیر محدوده ۳۰۰۰ دلار باشد، باید انتظار ریزش‌های بیشتر را از اتریوم داشته باشیم، حمایت فعلی این کوین در محدوده ۲۸۰۰ دلار است.

 

منبع: رمز ارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها