|
کدخبر: 241710

احتمال افزایش قیمت ۷۱ درصدی دوج کوین

رمزارز دوج کوین(DOGE) در یک کانال موازی نزولی محدود شده است و این رمزارز فعلا موفق به جلب توجهات سرمایه گذاران نشده است. با این حال، شاخص (TRIN)، که احساسات کلی بازار را ارزیابی می‌کند، حاکی از افزایش تعداد خریداران نسبت به تعداد فروشندگان در بازار است.

در صورتی که دوج کوین بتواند در بالای میانگین متحرک (SMA) سه روزه ۲۰۰ در ۰.۱۳ دلار تثبیت شود ، قادر به صعود ۷۱ درصدی خواهد بود و می تواند به سمت مرز بالایی الگوی تکنیکال حاکم در ۰.۲۴ دلار پیش برود.

در این مسیر ،دوج کوین با سطوح مقاومتی، ۲۱ SMA سه روزه در ۰.۱۵ دلار و مرز میانی الگوی تکنیکال حاکم در ۰.۱۶ دلار روبه رو خواهد شد.

۵۰ SMA سه روزه در ۰.۱۹ دلار و سطح اصلاحی ۵۰٪ در ۰.۲۲ دلار سطوح مقاومت بعدی دوج کوین هستند. سطح مقاومت ۰.۱۹ دلاری با سطح اصلاحی ۳۸.۲٪ فیبوناچی برخورد می کند.

با تداوم افزایش فشار خرید ، قیمت دوج کوین می تواند به تارگت ۰.۲۴ دلاری افزایش یابد، سطحی که با مرز بالایی کانال موازی همسطح است.

از سوی دیگر، سرمایه گذاران باید احتیاط کنند زیرا مجددا احتمال جهش فشار فروش در بازار وجود دارد. در صورت افزایش فشار فروش ، دوج کوین می تواند به سمت سطح حمایت فوری خود یعنی SMA ۲۰۰ سه روزه در ۰.۱۳ دلار کاهش یابد. با از دست رفتن این سطح حمایتی ، DOGE ممکن است به سمت کف قیمتی ۲۲ ژانویه(۲ بهمن) در ۰.۱۲ دلار پیش برود.

با تداوم افزایش فشار فروش، مرز پایینی الگوی تکینکال حاکم در ۰.۱۱ دلار مورد امتحان قرار خواهد گرفت.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها