|
کدخبر: 241566

آخرین قیمت سکه، طلا و دلار

قیمت دلار رشد کرد، اما ناپایدار نشد. قیمت طلای جهانی رقم‌هایی بالای مرز ۱۸۶۰ دلار را به ثبت رساند و قیمت سکه با همراهی دلار و طلا توانست مرز ۱۲ میلیون تومان را پس بگیرد.

قیمت دلار آزاد در شروع معاملات امروز از عصر روز پنج‌شنبه ۳۱۰ تومان بالاتر بود. قیمت دلار در ادامه قدری کاهش یافت و فاصله خود را با نرخ عصر پنج‌شنبه کاهش داد. قیمت دلار متشکل و سنا نیز تغییراتی مثبت را به ثبت رساندند. قیمت متوسط دلار متشکل با رشد ۱۹۷ تومانی روی ۲۵ هزار و ۱۸۸ تومان قرار گرفت. قیمت انتهای روز دلار سنا نیز ۷۳ تومان بالا رفت و عصر امروز ۲۵ هزار و ۳۸۴ تومان گزارش می‌شد.

بازار طلای جهانی در روزهای شنبه و یکشنبه تعطیل است. قیمت طلا در معاملات روز جمعه عملکرد خیلی خوبی داشت. قیمت طلا در شروع معاملات روز جمعه حدود ۱۸۲۵ دلار بود. قیمت طلا در طول معاملات دیروز رشد کرد و رقم‌هایی بالای ۱۸۶۰ دلار را نیز به ثبت رساند. قیمت طلا درپایان معاملات دیروز ۱۸۵۹ دلار گزارش می‌شد. قیمت دلار و طلا رشد کرده بودند و رشد قیمت طلا قابل توجه بود. قیمت سکه نیز تحت تاثیر همین مسئله بالا رفت. قیمت سکه که عصر روز پنج‌شنبه ۱۱ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان گزارش می‌شد در شروع معاملات امروز با رشد ۲۲۰ هزار تومانی روی ۱۱ میلیون و ۹۷۰ هزار تومان قرار گرفت. قیمت سکه در ادامه باز هم افزایش یافت و بالای مرز ۱۲ میلیون تومان ایستاد. قیمت سکه در آخرین ساعات معاملات امروز ۱۲ میلیون و ۴۵ هزار تومان بود و اندازه حباب آن ۳.۲ درصد محاسبه می‌شد.

برای جمع‌بندی می‌توان گفت قیمت دلار در شروع معاملات امروز رشد کرد. قیمت دلار متشکل و سنا نیز افزایشی بود، اما نمی‌توان گفت بازار دلار ناپایدار شد. قیمت طلای جهانی در معاملات روز جمعه رشد قابل توجهی را به ثبت رساند و قیمت سکه در واکنش به افزایش قیمت طلا و دلار توانست از مرز ۱۲ میلیون تومان عبور کند.

 

منبع: اکوایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها