|
کدخبر: 241323

پایان روزهای کسل کننده در بازار رمزارزها

ردیت - یکی از کاربران ردیت ۱۰۰ دلار بیت کوین را برای مدت ۱۰۰ سال در یک کتابخانه مخفی کرد

بازار ارزهای رمزنگاری شده هرگز شاهد یک روز کسل کننده نبوده است. علیرغم اینکه بازارها خواستار آرامش هستند، جامعه خلاق بیت کوین همیشه دلیلی برای سرگرمی دارد.

روز گذشته، یکی از کاربران شبکه اجتماعی ردیت با نام کاربری Optimal-Dentistador یا به اختصار OD با اقدامی خلاقانه طول عمر شبکه بیت کوین را به چالش کشید.

وی با انتشار پستی در ردیت اعلام کرد ۱۰۰ دلار بیت کوین را در کتابخانه‌ای در اروپا مخفی کرده است. این کاربر ۰.۰۰۳ بیت کوین با ارزش ۱۰۰ دلار را در یک آدرس جدید همراه با یک نامه و کلید خصوصی و عمومی آن در پاکتی گذاشته و در یکی از کتابخانه‌های اروپا مخفی کرده و خواسته است ۱۰۰ سال بعد این پاکت به نوادگان او تحویل داده شود.

جامعه ردیت با واکنش به این کار گفته اند اگرچه ۰.۰۰۳ بیت کوین ممکن است اکنون مبلغی ناچیز باشد، اما شاید ۱۰۰ سال بعد مثل این باشد که کسی مبلغی که اخیراً از بیت‌فینکس هک شد را در یک نامه پیدا کند.

قبلاً در گزارش ها خواندید که وزارت دادگستری آمریکا اخیراً ۳.۶ میلیارد دلار از هک اخیر صرافی بیت‌فینکس را کشف و ضبط کرده است.

با توجه به اینکه این نامه تا سال ۲۱۲۲ باز نخواهد شد، یکی از کاربران ردیت با نام fontinuos گفته است:”غم انگیز است که فکر کنیم تک تک ما تا آن زمان مرده ایم و نتیجه را نخواهیم دید.”

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها