|
کدخبر: 240990

کاهش چشمگیر قیمت آیفون در بازار + جدول

بررسی قیمت آیفون در یک ماه گذشته از کاهش چشمگیر قیمت این تلفن های همراه موجود در بازار حکایت دارد.

اقتصاد کاهش چشمگیر قیمت آیفون در بازار + جدول

در بین تلفن های همراه آیفون ۱۳ مدل ساده آن با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در چند هفته اخیر ۶۰۰ هزار تومان ارزان شده و این تلفن همراه در حال حاضر ۲۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است. مدل دیگر آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز در این مدت کاهش قیمت یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده و در حال حاضر ۲۷ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

آیفون ۱۳ مینی نیز با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت در این مدت ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده و در حال حاضر ۲۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است و مدل دیگر آن با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت نیز از ۲۶ میلیون تومان در هفته های گذشته امروز به ۲۴ میلیون تومان رسیده است.

آیفون ۱۳ پرو با ظرفیت ۲۵۶ گیگابایت در این مدت نزدیک به ۲ میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرده و این تلفن همراه در حال حاضر ۳۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

در بین آیفون های ۱۲ و ۱۱ موجود در بازار، این کاهش قیمت ها مشهود است به طوری که آیفون ۱۲ ساده با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از ۲۴ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان در هفته های گذشته امروز به ۲۳ میلیون و ۷۵۰ هزار تومان رسیده و آیفون ۱۱ با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت نیز در این مدت ۵۰۰ هزار تومان ارزان شده است. این تلفن همراه در حال حاضر در بازار ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورده است.

قیمت روز آیفون های موجود در بازار در جدول زیر آمده است:

قیمت-آیفون

منبع: خبر آنلاین

ارسال نظر