|
کدخبر: 240373

​روند نزولی سکه ادامه دار می شود؟

قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار کاهش قرار گرفت و همین امر می تواند به بر روند قیمت سکه در بازار امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد.

قیمت سکه روز گذشته برخلاف افزایش قیمت دلار و قیمت اونس طلا  آرایش نزولی  به خود گرفت و در انتهای معاملات نقدی  با ۷۵ هزار تومان کاهش بر روی ۱۱ میلیون و ۹۰۵ هزار تومان قرار گرفت.

از سوی دیگر بهای اونس طلا در بازار های جهانی دیروز  بالای مرز ۱۸۰۰ دلار بود . قیمت اونس طلا روز دوشنبه با رشد ۶ دلاری به ۱۸۱۴ دلار رسید. قیمت دلار هم روز گذشته ۱۱۰ تومان بر ارزش خود افزود و با ۲۶ هزار و ۷۶۰ تومان معامله شد. 

پیش بینی قیمت سکه از مسیر دلار شبانه

با این حال قیمت دلار در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار کاهش قرار گرفت و همین امر می تواند به بر روند قیمت سکه در بازار امروز ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ تاثیر بگذارد. 

معامله گران بازار سکه معتقدند در صورتی که امروز دلار سطح ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان را از دست بدهد، احتمال دارد که فلز گران بهای داخلی نیز به زیر محدوده ۱۱ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قدم بگذارد. 

البته برخی دیگر از معامله گران به بهای اونس طلا بالای مرز ۱۸۰۰ دلار اشاره می کردند و می گفتند که در صورتی که این فلز گران بهای جهانی به روند افزایشی خود ادامه دهد احتمال رشد سکه هم وجود دارد. 

کاهش  قیمت سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در  معاملات پشت خطی دیشب بر روی ۱۱ میلیون و ۸۹۰ هزار تومان قرار گرفت. این قیمت نسبت به معاملات پشت خطی یکشنبه  شب کاهش ۱۴۰ هزار تومانی را نشان می دهد. قیمت سکه در معاملات پشت خطی  یکشنبه شب بر ۱۲ میلیون و ۳۰ هزار تومان قرار داشت.

 

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها