|
کدخبر: 240370

ارز دیجیتال لونا ۵۰۰ دلاری می شود

میلیونر هلندی رمزارزها، اتینه ونتکروس (Etienne vantKruys)، که اخیراً توسط نیویورک تایمز معرفی شده است، پیش بینی می کند که قیمت Terra (LUNA) ممکن است طی پنج سال آینده به ۵۰۰ دلار برسد. “ایده من این است که لونا در پنج سال آینده ۵۰۰ دلار خواهد شد. این افقی است که ما با آن بازی می کنیم.”

لونا بازار را در سال ۲۰۲۱ تحت تأثیر قرار داد و تقریباً ۱۷۵۰۰درصد رشد کرد. با این حال، این رمزارز ژانویه (دی-بهمن) بسیار سختی را پشت سر گذاشت و نیمی از ارزش خود را از دست داد. در ۳۱ ژانویه (۱۱بهمن)، این رمزارز به ۴۳.۴۴ درصد سقوط کرد، که پایین‌ترین سطح از ۲۸ نوامبر (۷ آذر) بوده است. به دلیل افت مضاعف ذخایر  پروتکل دیفای Anchor مبتنی بر Terra و رسوایی the Wonderland scandal، بیشتر از سایر ارزهای رمزپایه بزرگ افت کرده است.

علیرغم بهبود اخیر، لونا همچنان ۴۳.۷۴ درصد نسبت به رکورد تاریخی خود کاهش یافته است و در حال حاضر در صرافی های بزرگ با قیمت ۵۸ دلار معامله می شود. با این حال، میلیونر لونا از این اتفاق سرخورده نمی شود و ادعا می کند که پس از فروش بخشی از ذخایر خود جهت خرید خانه برای شریک زندگی خود، به نگه داشتن مابقی ذخایر خود ادامه می دهد.

بر اساس این گزارش، vantKruys زمانی که قیمت این رمزارز کمتر از یک دلار بود، به ارزش ۲۵,۰۰۰ دلار از لونا خریداری کرد و به این ترتیب از سرمایه‌گذاری اولیه خود سود کلانی به دست آورد. پس از اینکه بیت کوین بسیاری از پذیرندگان اولیه خود را به ثروت زیادی رساند، بسیاری از طرفداران آلتکوین موفق شدند این موفقیت را دوباره تکرار کنند.

سال گذشته، Glauber Contessoto، دارنده دوج کوین نیز پس از کسب ثروت با این میم کوین، خبرساز شد.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها