|
کدخبر: 239574

ورود پرسرعت خودروهای فراری به دنیای ارزهای دیجیتال

بندتو وینا (Benedetto Vigna)، مدیر عامل فراری، در گفت‌وگویی جدید اظهار داشت که صنعت بلاکچین و NFT مسئله‌ای است که «لایق مقداری توجه» است. از این رو، این مدیر عامل اعلام کرد که شرکت سازنده خودروهای لوکس او در آینده از صنعت بلاکچین و کریپتو استفاده بیشتری خواهد کرد.

مدیر عامل فراری در جلسه بررسی درآمدهای سه ماهه چهارم ۲۰۲۱، اعلام کرد که این شرکت در نظر دارد در آینده وارد دنیای وب ۳ شود.

ما ارتباط خود با شرکای فنی پیشرفته ای مثل Amazon Web Services در کشور ولز تقویت کردیم تا بتوانیم در حوزه تکنولوژی وب ۳ پیشرو باشیم.

این مدیر عامل در ادامه تأکید کرد که تکنولوژی بلاکچین، وب ۳ و NFT برای فراری جالب توجه است. این تکنولوژی‌ها می‌توانند به توسعه و رشد برند در آینده کمک کنند و جایگاه آن را به عنوان شرکت برتر در حوزه خود، تثبیت کنند. وینا در ادامه افزود:

همانطور که پیش تر گفتم، این نکته بسیار مهم است که چگونگی کمک این تکنولوژی‌ها به برند ما را بررسی کنیم. به طور حتم تکنولوژی دیجیتال و وب ۳ و همچنین بلاکچین و NFT ها برای ما از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به نظر من لایق کمی توجه هستند.

NFT های فراری

این کارخانه ایتالیایی سازنده خودرو لوکس، اولین بار در اواخر سال گذشته به دنیای کریپتو وارد شد. در آن زمان، فراری با شرکت تکنولوژی سوئیسی Velas Network AG همکاری کرد تا توکن غیر مثلی خود را بسازد.

گفته می‌شود که این NFT های کلکسیونی در مارس ۲۰۲۲، یعنی زمانی که فصل بعدی فرمول ۱ آغاز می‌شود، برای خرید عرضه خواهد شد. ماتیا بینوتو (Mattia Binotto)، مدیرکل و سرپرست تیم Scuderia Ferrari ،Velas را به عنوان شرکتی که «نوآوری و عملکرد فنی پیشرفته ای را برای محصولات و خدمات خود ارائه می‌دهد» توصیف کرد.

فرهاد شاگولیاموف (Farhad Shagulyamov)، مدیر عامل شرکت سوئیسی Velas گفت که همکاری با فراری یک اقدام طبیعی است زیرا این شرکت خودروساز ایتالیایی «نماد بی نقصی است».

در ضمن به عنوان بخشی از این توافق‌نامه، Velas حامی مالی Ferrari Esports Series، یکی از زیر مجموعه‌های فراری شد. این تیم در قهرمانی F۱ به رقابت خواهد پرداخت.

 

منبع: رمزارز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها