|
کدخبر: 239335

۵ خبر مهم بازار ارزهای دیجیتال

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته بازدهی مثبت داشته است، اما همچنان در محدوده رنج در حال حرکت است. مهم‌ترین اخبار شبانه‌روز گذشته رمزارزها چه بوده است؟

اقتصاد ۵ خبر مهم بازار ارزهای دیجیتال

بازاررمزارزها در ۲۴ ساعت گذشته بیش از سه درصد مثبت بوده و ارزش بازار دوباره به ۱٫۸۵ هزار میلیارد دلار رسیده است. بیت‌کوین در محدوده ۳۸ هزار دلاری است و بایننس‌کوین هم به مرز ۳۸۰ دلار رسیده است.

اما مهم‌ترین اخبار شبانه‌روز گذشته این بازار چه بوده است؟

بزرگترین صرافی افریقا قصد دارد تا پای معاملات خود را به امریکا بکشاند. پلتفرم لونو از نظر تعداد مشتریان یکی از بزرگترین صرافی‌های رمزارز دنیاست.

بر اساس آمار به‌دست آمده از صرافی‌های رمزارز دنیا، حجم معاملات لحظه‌ای ارزهای دیجیتال در ماه ژانویه با بیش از ۳۰ درصد افت به ۱٫۸۱ هزار میلیارد دلار رسیده است. این رقم کمترین میزان از دسامبر ۲۰۲۰ بوده است.

شرکت وارم‌هول که در حوزه تامین مالی غیرمتمرکز فعالیت می‌کند، اعلام کرده که بیش از ۳۲۰ میلیون دلار رپداتریوم هک شده را توانسته بازیابی کند.

جک دورسی، بنیانگذار و مدیرعامل سابق توئیتر و مدیرعامل شرکت بلاک، اعلام کرد که با وجود سرعت بالاتر اتریوم، اعتماد بیشتری به بیت‌کوین دارد.

فدرال‌رزرو بوستون و دانشگاه ام‌آی‌تی با انتشار تحقیقی مشترک در خصوص ارز دیجیتال بانک مرکزی اعلام کردند که این ارزهای دیجیتال می‌توانند راه را برای ایجاد دلار دیجیتال هموار کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها