|
کدخبر: 235138

وحشت در بازار رمز ارزها / بیت کوین سقوط کرد

بیت کوین نتوانست سطح حمایتی بالاتر از ۴۳۰۰۰ دلار را حفظ کند. در حال حاضر این رمزارز روندی کاهشی دارد و ممکن است به پایین‌تر از ۴۱۲۰۰ دلار نیز برسد.

بیت کوین در تلاش است تا سطوح مقاومتی ۴۲۵۰۰ و ۴۲۸۰۰ دلاری بشکند و از آن‌ها عبور کند اما هم‌اکنون با قیمتی زیر ۴۳۰۰۰ دلار معامله می‌شود. این قیمت کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته است.

یک روند نزولی با سطح مقاومتی نزدیک به ۴۲۸۰۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USDT در حال شکل گیری است. اگر حرکت قابل توجهی بالاتر از سطح مقاومتی ۴۳۰۰۰ دلار مشاهده شود، می‌توان به افزایش قیمت امید داشت.

قیمت بیت کوین نزولی به نظر می‌رسد

قیمت بیت کوین نتوانست از مقاومت ۴۳۵۰۰ دلاری عبور کند. سپس یک روند نزولی در زیر سطح ۴۳۰۰۰ دلار به وجود آمد. در نتیجه قیمت از سطوح حمایتی ۴۲۵۰۰ و ۴۲۰۰۰ دلار هم پایین‌تر رفت و به ۴۱۵۰۰ نزدیک شد. این رقم کمتر از میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته بود.

قبل از این که قیمت بیت کوین شروع به اصلاح روند صعودی کند، پایین‌ترین سطح در نزدیکی ۴۱۵۷۹ دلار تشکیل شد. چند ساعت بعد نمودار BCT/USDT توانست مجددا به بالای سطح مقاومتی ۴۲۰۰۰ دلاری بازگردد.

در جهت صعودی، مقاومت اولیه نزدیک به سطح ۴۲۵۰۰ دلار است و مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۲۶۵۰ دلار خواهد بود. همچنین یک روند نزولی اصلی با سطح مقاومتی ۴۲۸۰۰ دلار در نمودار ساعتی BTC/USD در حال شکل گیری است.

سطح اصلاحی ۵۰% کاهش قیمت از ۴۳,۸۰۰ دلار به سمت ۴۱,۵۷۹ دلار خواهد بود. البته حرکت صعودی نمودار و گذر از سطح ۴۲۸۰۰ دلار ممکن است قیمت را تا سطح مقاومتی ۴۳۵۰۰ دلاری برساند. در صورت ادامه روند صعودی، نمودار برای شکستن سطح مقاومتی ۴۴۰۰۰ دلاری تلاش خواهد کرد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۴۵۰۰۰ دلار خواهد بود.

بیت کوین به سقوط ادامه می‌دهد؟

اگر بیت کوین نتواند افزایش قیمت جدیدی را بالای سطح ۴۲۸۰۰ دلار شروع کند، به حرکت کاهشی خود ادامه خواهد داد. اولین حمایت فوری در روند نزولی نزدیک سطح ۴۲۰۰۰ دلار است.

همچنین اولین حمایت عمده در نزدیکی منطقه ۴۱۵۰۰ دلاری مشاهده می‌شود. حرکت نمودار به زیر منطقه حمایتی ۴۱۵۰۰ دلاری می‌تواند سبب افت قیمت بیشتری شود. حمایت اصلی بعدی نزدیک به ۴۰۰۰۰ دلار خواهد بود. در صورتی که این سطح حمایتی هم شکسته شود، احتمالا خرس‌ها کنترل بازار را در دست خواهند گرفت.

در حال حاضر شاخص RSI ساعتی (شاخص قدرت نسبی) زیر ۵۰ است. سطوح پشتیبانی اصلی بیت کوین ۴۱۵۰۰ دلار و سپس ۴۱۲۰۰ دلار بوده و سطوح مقاومت اصلی ۴۲۶۵۰ دلار، ۴۲۸۰۰ دلار و ۴۳۵۰۰ دلار است.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر