|
کدخبر: 233627

سیگنال جدید برجام به بازار دلار

قیمت دلار در بازار روز پنجشنبه ۲۳ دی به نرخ ۲۶ هزار و ۶۶۲ تومان رسید. نرخ دلار نسبت به روز چهارشنبه تغییرات زیادی را ثبت نکرد.

اقتصاد سیگنال جدید برجام به بازار دلار

قیمت دلار نسبت به روز چهارشنبه تغییرات زیادی نداشت و در بازار روز پنجشنبه ۲۳ دی به نرخ ۲۶ هزار و ۶۶۲ تومان رسید.

سیگنال جدید برجامی در بازار دلار

دیروز هم اخبار برجامی در بازار ارز تهران برجسته بود. یک دیپلمات غربی درباره برجام گفت: از جدیت ایران در دستیابی به توافق مطمئن نیستیم. اول فوریه ضرب الاجل نهایی و واقعی برای مذاکرات هسته‌ای ایران است. بایدن نمی‌تواند تضمین کند که از هیچ توافقی با ایران در آینده خارج نخواهد شد.

وزارت خارجه امریکا هم اعلام کرد: ما در مورد هفته‌ها برای ضرب الاجل مذاکرات با ایران صحبت می‌کنیم.شرکایمان را در کشورهای خلیج‌فارس از هرگونه پیشرفت در گفت‌وگو با ایران مطلع می‌کنیم.ما با شرکای خود برای دستیابی به توافقی کار می‌کنیم که مانع از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شود.

قیمت دلار و یورو در صرافی ملی

صرافی ملی هم در آخرین روز این هفته نرخ خرید و فروش دلار و یورو را اعلام کرد. بر این اساس نرخ خرید دلار امریکا ۲۶ هزار و ۱۳۸ تومان و نرخ فروش دلار ۲۶ هزار و ۶۶ اعلام شد.

همچنین براساس اعلام صرافی بانک ملی ایران نرخ خرید یورو ۲۹۴۰۱ و نرخ فروش یورو ۲۹۹۹۴ است.

رفت و برگشت نرخ درهم

نرخ درهم در بازار ارز دیروز رفت و برگشت قیمتی را تجربه کرد. نرخ درهم روز چهارشنبه با ۷ هزار و ۶۵۰ تومان بسته شد و در ابتدای بازار پنجشنبه ۴۰ تومان افت کرد و بر روی ۷ هزار و ۶۱۰ تومان قرار گرفت. نرخ درهم در ادامه روز توانست اندکی رشد کند و با ۷ هزار و ۶۶۰ تومان معامله شد.

با ضرب کردن نرخ درهم در نرخ تبدیل درهم به دلار (۳٫۶۷۳) عدد ۲۸ هزارو ۱۳۵ تومان به‌دست می‌آمد که اندکی نسبت به نرخ دلار در بازار بالاتر بود.

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر