|
کدخبر: 233444

پیش بینی جذاب از آینده بازار طلا و دلار

بازار سهام پایان معاملات امروز روند منفی داشت اما سهم‌های کوچک رشد داشتند. قیمت طلا و دلار روند نزولی داشتند اما قیمت سکه افزایش یافت.

داده‌ها نشان می‌دهد یک صلیب مرگ در حال شکل‌گیری در نمودار ۴ ساعته بیت‌کوین است و این می‌تواند نشانه ریزش بیت‌کوین به کانال ۳۰ هزار دلار باشد.

بیت‌کوین یک محدوده حمایت معتبر روی ۴۰ هزار دلار دارد که کارشناسان عقیده دارند این محدوده به سادگی از دست نمی‌رود اما اگر این محدوده از دست برود بازار مدت زمان زیادی برای از سرگیری روند صعودی خود نیاز خواهد داشت.

الگوی صلیب مرگ الگویی است که میانگین متحرک ۵۰ روزه به زیر میانگین متحرک ۲۰۰ روزه سقوط می‌کند و باعث ریزش قیمت می‌شود.

آخرین بار که الگوی صلیب مرگ تشکیل شد بیت‌کوین از ۶۹ هزار دلار تا ۴۰ هزار دلار ریزش کرد.

بازار سهام هفته چهارم دی ماه را در حالی به اتمام رساند که شاخص کل بورس با افت ۴۲۰ واحدی مواجه بود. شاخص کل در حالی با افت ۰٫۰۳ درصدی وارد کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار واحدی شد که شاخص هم‌وزن ۰٫۱۰ درصد مثبت بود.

ارزش معاملات امروز حدود ۲۱۰۰ میلیارد تومان بود که نسبت به روز گذشته تغییر خاصی نداشت.

شاخص کل فرابورس با ۳۶ واحد رشد وارد کانال ۱۸ هزار و ۱۰۱ واحد شد. آریا، غصینو و صبا بیشترین تاثیر مثبت و فرابورس بیشترین تاثیر منفی در شاخص کل فرابورس را ثبت کردند.

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی امروز چهارشنبه ۲۲ دی با ۱۲ تومان افزایش، ۲۶,۷۱۷ تومان معامله شد. طی معاملات امروز، ۲۶,۷۱۷ تومان بیشترین قیمت و ۲۶,۷۰۱ تومان کمترین قیمت ثبت شده برای دلار است.

قیمت سکه ظهر امروز ۲۲ دی‌ماه ۱۲ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان ثبت شد. قیمت نیم‌سکه نیز شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعلام شد.

قیمت طلا ۱۸ عیار در بالاترین نرخ بازار نیز امروز یک میلیون و ۲۶۹ هزار تومان و در پایین‌ترین نرخ یک میلیون و ۲۲۵ هزار تومان ثبت شده است.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر