|
کدخبر: 231102

جشن تولد لاکچری ملانیا ترامپ برای بیت کوین

ملانیا ترامپ، بانوی اول اسبق ایالات متحده، پس از جشن سیزدهمین سالگرد پیدایش بیت کوین سر و صدای زیادی در توییتر به پا کرده است. این توییت اکنون وایرال شده است.

او ضمن تبریک سالگرد تولد بیت کوین اشاره می کند ارزش بازار بزرگترین ارز دیجیتال جهان از یک تریلیون دلار گذشته است؛ این درحالی است که ارزش بازار پرچمدار ارزهای رمزنگاری شده در حال حاضر ۸۷۲ میلیارد دلار است.

حمایت ناگهانی او از بیت کوین بسیاری را غافلگیر کرده است. هرچند، همانطور که قبلاً در گزارش ها خواندید، ماه گذشته ملانیا با اعلام خبر راه اندازی مجموعه “Melania’s Vision” با همکاری Marc-Antoine Coulon، رسماً به دنیای توکن های غیرمثلی وارد شد.

وی با گنجاندن هشتگ #MelaniaNFT در توییت خود، به طور اتفاقی این اثر هنری را به جامعه رمزارز یادآوری کرد.

همانطور که می دانید، بلوک صفر (Block zero) روز ۳ ژانویه ۲۰۰۹ (۱۴ دی ۱۳۸۷) توسط خالق بیت کوین ساتوشی ناکاموتو استخراج شد. سالگرد این رویداد تاریخی، به طور گسترده توسط بسیاری از اعضای برجسته جامعه از جمله جک دورسی، مدیر عامل سابق توییتر جشن گرفته شد.

دونالد ترامپ هنوز فکر می کند بیت کوین یک کلاهبرداری است

اکنون که ملانیا ترامپ به‌عنوان یکی از حامیان بیت‌کوین شناخته می شود، اعضای جامعه از او می‌خواهند که موضع همسرش در مورد ارزهای دیجیتال را تغییر دهد.

رئیس جمهور سابق ایالات متحده، ماه ژوئن (خرداد) در مصاحبه ای با فاکس نیوز، بیت کوین را یک کلاهبرداری توصیف کرد و در عین حال خواستار اعمال مقررات سختگیرانه بر فضای ارزهای دیجیتال شد. او در جدیدترین مصاحبه‌های خود، مواضع منفی خود درباره بازار کریپتو را تکرار کرد.

 

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها