|
کدخبر: 230566 شاپور پشابادی

مدیران و مسئولان موفق چطور اخبار را دنبال می‌کنند؟

دولتمردان و مدیران شرکت‌ها و کسب‌وکارهای خصوصی از توانمندی‌های بدون‌جایگزین روزنامه‌ها و مطبوعات؛ آگاه‌اند و حتی در عصر دیجیتال، رصد نشریات تخصصی را ابزاری کارآمد می‌دانند.

روزنامه‌ها و نشریات تخصصی همچنان یکی از منابع کارآمد و موثر برای دسترسی برای تحلیل‌های عمیق هستند. معروف است که رسانه‌ های دیجیتال، مخاطبان را در کوتاه‌ترین زمان ممکن  در جریان تازه‌ها  و «اخبار» قرار می‌دهد و رسانه‌های سنتی و در راس آنها مطبوعات، مخاطب را از معنای آنچه رخ داده است یا قرار است رخ دهد مطلع می‌کنند.

پوستر-معرفی-روزنامه

بسیاری از مدیران همچنان تحلیل دقیق و جامع، ترسیم چشم‌انداز پیش‌رو، آینده‌سنجی و اطلاع از فرصت‌ها و چالش‌های پیش‌رو را از مطبوعات تخصصی طلب می‌کنند. مخاطب جدی و متخصص مطبوعات تخصصی؛ فرصتی ارزشمند فراهم می‌آورد: امکان معرفی شرکت‌ها و کسب‌وکار ها به مخاطبی که جزء فعالان اقتصادی کشور به شمار می‌آید و دنبال اخبار اقتصادی، گزارش‌های تحلیلی و اطلاع از نظرات کارشناسی دولتمردان و مدیران خصوصی است. موسسه مطبوعاتی صمت و نشریات متعدد آن یکی از مهم‌ترین اهداف خود را رصد اقتصادی دقیق و به اشتراک‌گذاری یافته‌های خود با تجار، مدیران و مسئولان دولتی می‌داند. جای شما در روزنامه‌های صمت، گسترش صنعت، روزگار معدن، تجارت، روزگار اقتصاد، روزگار خودرو در وبسایت صمت و پایگاه خبری گسترش‌نیوز خالی است. شمار زیادی از دولتمردان و مدیران شرکت‌های بزرگ کشور مشترک روزنامه‌های خانواده مطبوعاتی صمت هستند.

سازمان آگهی‌ها: ۸۸۷۲۲۷۳۲-۳ ، ۰۹۰۲۶۲۹۱۴۸۸

 

ارسال نظر