|
کدخبر: 227876

طرح یک نماینده برای کاهش قیمت مسکن

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی کمبود زمین را مهمترین عامل در افزایش قیمت مسکن بیان کرد.

حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی در مراسم تکریم و معارفه معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری همدان با اشاره به اینکه برای حل گرانی زمین در همدان هیچ راهی وجود ندارد، بیان کرد: متاسفانه اوضاع اجاره بها در همدان اصلا مناسب نیست.

اوبا اشاره به اینکه همدان با ۷۰۰ هزار نفر جمعیت فقط ۵ هزار هکتار وسعت دارد، افزود: اگر به شهر همدان ۳۳۰۰ هکتار اضافه شود وضعیت مسکن همدان تسکین می‌یابد.

او با بیان اینکه بافت فرسوده شهر امکان بازسازی ندارد، گفت: همدان باید بزرگتر شده چرا که این فضا دیگر جوابگو نیاز مسکن نیست.

حاجی بابایی با اشاره به اینکه متاسفانه با بالا رفتن قیمت مسکن و اجاره در همدان برخی خانواده‌ها به صورت گروهی مجبور به اجاره خانه شده اند، گفت: طبق برنامه اقدام مسکن ملی، در همدان باید ۱۰۰ هزار مسکن ساخته شود یعنی سالی ۲۵ هزار مسکن تحویل متقاضیان شود که متاسفانه تاکنون محل زمین آن تعیین نشده است.

نماینده مردم همدان خرید مسکن در همدان را در این شرایط غیرممکن دانست از معاون عمرانی استاندار درخواست کرد با جدیت افزایش وسعت همدان را پیگیری کند.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • ابهری ارسالی در

    درود برا نماینده مردم دانای همدان. نماینده گرامی قدرت دست شماست از دیگران التماس دارید. راستی مگر با تدوین قانون مالیات بر خانه های خالی قرار نبود مشکل کرایه نشینان حل شود چه شد این قدر ضایع شد؟

  • بیب ارسالی در

    احتمالا این نماینده کلی زمین در اطراف شه ر دارد

  • حسن زاده ارسالی در

    چرا به افرادی که مشکل مسکن دارند زمین ها ی وسیع این کشور را نمی دهید تا سرپناهی د اشته باشند ؟ کارد به استخوان مردم و جوان ان رسیده ، آمار جمعیت منفی شده و همه در حال مردن ؛ این زمین ها را برای کجا ن گه می دارید ؟ چرا باید یک الونک در اینجا از شهرهای خوب دنیا گرانتر باشد ؟!!! چقد ر درآمد برایمان مانده که آنرا به صاحبخان ه های پول پرست بدهیم؟؟؟؟

  • مریم ارسالی در

    جناب نماینده چرا کمبود زمین این همه زمین دست اوقاف و بنیاد مستضعفان وجانبازان و استان قدس هست بگیرید بیشتر زمین های کشور که دست سه ارگان هست شما که توانایی دارین بگیرین برای مردم محروم خونه بسازید

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها