|
کدخبر: 227804

بدترین بازارهای مالی در آذر ۱۴۰۰

شاخص کل بورس و قیمت دلار در بازار آذر ۱۴۰۰ بدترین بازارهای مالی در بازدهی بودند. قیمت دلار حدود ۳٫۲ درصد و شاخص بورس حدود ۳٫۴ درصد افت کردند. اما در مقابل قیمت طلا و سکه روند صعودی داشتند.

بازار سهام در آذر ۱۴۰۰ روند منفی خود را ادامه داد و به کانال یک میلیون و ۲۰۰ هزار واحد رسید. قیمت دلار بازدهی نزولی داشت اما طلا و سکه در آذر ۱۴۰۰ روند مثبتی را طی کردند.

دلار

قیمت دلار در ابتدای ماه آذر ۲۸ هزار و ۳۸۰ نومان قیمت داشت اما در آذر با سیگنال‌های متفاوت از مذاکرات و عوامل موثر دیگر به نرخ ۲۷ هزار و ۳۰۰ تومان نزول کرد.

طلا و سکه‌

طلا بازار آذر ۱۴۰۰ را در نرخ یک میلیون و ۲۵۲ هزار تومان آغاز کرد اما در پایان ماه آذر به نرخ یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان صعود کرد. قیمت طلا در بارار آذر حدود چهار درصد سوددهی را ثبت کرد.

قیمت سکه در پایان آذر به نرخ ۱۳ میلیون و ۲۳۵ هزار تومان رسید. این افزایش قیمت در حالتی رخ داد که نرخ سکه در بازار ابتدای آذر ۱۲ میلیون و ۵۲۸ هزار تومان بود.

بورس

شاخص بورس در انتهای آذر به کانال یک میلیون و ۳۵۶ هزار واحد نزول کرد. شاخص کل بورس در ابتدای آذر ماه ۱۴۰۰ در کانال یک میلیون و ۴۰۵ میلیون تومان قرار داشت.

مسکن و خودرو

بر اساس آمارهای مرکز آمار، شاخص تورم مسکن در ماه آذر یک درصد رشد داشته است. همچنین شاخص تورم خودرو ۳٫۸ درصد مثبت بود.

 

منبع: تجارت نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها