|
کدخبر: 224571

شهردار بازنشسته با بیت کوین حقوق می گیرد

شهردار میامی قصد دارد ۴۰۱ هزار دلار پس انداز بازنشستگی خود را در قالب بیت کوین دریافت کند.

فرانسیس سوارز (Francis Suarez)، شهردار میامی، فاش کرد که قصد دارد بخشی از ۴۰۱ هزار دلار پاداش دوران بازنشستگی خود را در قالب بیت کوین دریافت کند. او این اعلامیه را چند روز پس از آن که به عنوان اولین قانونگذار ایالات متحده بخشی از حقوق خود را در قالب بیت کوین پذیرفت که توسط یک پردازشگر پرداخت شخص ثالث، Strike، پشتیبانی می‌شود.

سوارز گفت که قصد ندارد این کار را صرفا برای شهرت یا هیاهوی بیت کوین انجام دهد. در عوض، او قصد دارد در نهایت بخشی از پس‌انداز بازنشستگی خود را بر اساس “تصمیم شخصی” خود بدون تأثیر کسی در بیت‌کوین ذخیره کند.

“فقط فکر می‌کنم این دارایی خوبی است که می‌توان روی آن سرمایه‌گذاری کرد. فکر می‌کنم با گذشت زمان بیشتر مورد توجه قرار خواهد گرفت. این چیزی است که من به آن اعتقاد دارم.”

به گفته او، حتی امروز، دولت میامی پرداخت به بیت کوین را از ساکنان خود می پذیرد. این یکی از کارهای انفجاری است که این شهر با نام پذیرش نوآوری های دیجیتال در کشور، به ویژه بیت کوین، انجام می دهد.

علاوه بر این، او دوباره تاکید کرد که تمام پیروزی و موفقیت بیت کوین به اعتماد سیستم بلاکچین آن گره خورده است. به ویژه، ماهیت منبع باز و سیستمی غیرقابل دستکاری دارد. با امثال بیت کوین، شهردار سوارز مطمئنا در سال آینده سیستم مربوطه را ایجاد خواهد کرد.

جالب اینجاست که شهردار متعهد شده است که بازده بیت کوین را به عنوان سود سهام به هر ساکن میامی واجد شرایط بدهد. او گفت:

“ما قصد داریم برای ساکنان خود کیف پول دیجیتال ایجاد کنیم. و ما مستقیماً از بازدهی MiamiCoin به آنها بیت کوین می دهیم.”

انگیزه اصلی هدایای بیت کوین سوارز این است که پذیرش گسترده ای را برای تغییر حضور این رمزارز در شهر ایجاد کند.

 

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها