|
کدخبر: 223140

سرمایه گذاری پرسود با سیگنال معتبر ارز دیجیتال

اقتصاد سرمایه گذاری پرسود با سیگنال معتبر ارز دیجیتال

کمتر از ۱۰ سال پیش اگر از بیت کوین و قیمت امروز آن صحبت می‌کردید، به این کار شما می‌خندیدند؛ اما دنیای امروز جایی است که بزرگترین بانک‌های دنیا بیت کوین می‌خرند؛ بزرگ‌ترین شرکت‌های فناوری بیت کوین را به خزانه دارایی‌های‌های خود افزوده‌اند؛ سلبریتی‌ها و افراد با نفوذ مدام درباره ارزهای دیجیتال توییت می‌کنند و بسیاری از هنرمندان، آثار هنری خود را در قالب توکن‌های NFT به فروش می‌رسانند. همه این نشانه‌ها حاکی از آن است که اقبال عمومی مردم نسبت به ارزهای دیجیتال، روزبه‌روز در حال افزایش است.

حقیقت این است که در چنین شرایطی، بی‌تفاوت‌بودن نسبت به این موضوع و وسوسه‌نشدن برای سرمایه‌گذاری، ابداً کار ساده‌ای نیست؛ به‌خصوص وقتی که اینستاگرامتان را باز کنید و تبلیغات اساتیدی را ببینید که اصرار دارند با ارزهای دیجیتال یک‌شبه پولدار تان کنند، سود تضمینی بدهند و با نشان‌دادن نمودارها و سودهای هزاران درصدی دل و دین‌تان را ببرند!

روی رمزارزها سرمایه گذاری کنیم یا نه؟

همه این عوامل باعث شده است تا بسیاری از مردم حس کنند که این روزها فرصتی طلایی را از دست می‌دهند و سراسیمه و هراسان تصمیم بگیرند که به این دنیای ناشناخته وارد شوند. اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید و تصمیمتان برای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال از پی تب‌وتابی می‌آید که اخیراً کل دنیا را فرا گرفته است، باید بگویم که بهتر است کمی صبر کنید.

بهترین روش‌های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

برای اینکه سرمایه گذاری را بهترین روش یاد بگیرید بهتر است که از ترفندهایی که برای انجام این کار وجود دارند مطلع شوید:

نکته اول: درباره بازار ارزهای دیجیتال مطالعه کنید

توصیه می‌کنیم پیش از تصمیم‌گیری برای ورود به این بازار، زمان کافی را به تحقیق اختصاص دهید و تا می‌توانید در این مورد مطالعه کنید. فقط با تحقیق و بررسی کافی می‌توانید ارزش این بازار و همچنین ریسک‌های آن را دریابید.

سایت «کریپتو اکسیر» یکی از منابعی است که آموزش‌های پایه‌ای و متنوعی را در مورد مفاهیم مرتبط با ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد.

کریپتو-اکسیر

نکته دوم: با احساسات خود تصمیم نگیرید

«ترس از دست دادن» در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار رایج است. تجربه نشان داده که این ترس به همان اندازه که رایج است، مخرب هم هست. مسلماً نتیجه هر اقدام بدون فکری، چیزی جز ناکامی نیست.

یکی از استدلال‌های معروفی که معمولاً برای جذب شما به بازار ارزهای دیجیتال مطرح می‌شود، این است که «تا الان هر کسی و در هر قیمتی که بیت کوین خریده، سود کرده است». بله این حرف اشتباه نیست؛ در این سال‌ها، حتی اگر روی تمام اوج‌های قیمتی بیت کوین هم خرید کرده باشید، احتمالاً در بلندمدت سود کرده‌اید. اما فقط کسانی طعم این سود را می‌چشند که بتوانند بعد از ریزش‌های سنگین احساسات خود را کنترل کنند و ارزشان را با ضرر نفروشند.

نکته سوم: فقط به قیمت ارزها توجه نکنید

ماهیت ارزهای دیجیتال با یکدیگر متفاوت است و به‌همان نسبت، سیستم ارزش‌گذاری آن‌ها هم با یکدیگر فرق می‌کند. به بیان دیگر، جهان ارزهای دیجیتال یک جهان آزاد است که در آن هر کسی مختار است ارزی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد خود را توسعه دهد. برخی از این ارزها با هدف تقلید از بیت کوین متولد می‌شوند و برخی دیگر، در پی حل مشکلات دیگری هستند.

بنابراین هر توسعه‌دهنده‌ای از روش‌های خاص خود برای دست‌یابی به موفقیت استفاده می‌کند.

به‌ عنوان مثال ممکن است یک ارز دیجیتال قیمت کمی داشته باشد؛ اما تعداد کوین‌های آن به قدری زیاد باشد که حجم بازار زیادی را برای آن به وجود بیاورد.

بنابراین اگر قیمت ارزی ۱ دلار است، به این معنی نیست که ارزش آن از ارزی با قیمت ۵ دلار کمتر است؛

برای سنجش اعتبار یک ارز دیجیتال، بهتر است از خود سؤال کنید که هدف این ارز چیست و چرا به وجود آمده است؟ توسعه‌دهندگان آنچه کسانی هستند و چه سابقه‌ای دارند؟ آیا کد این ارز در سایت‌هایی مانند گیت‌هاب به‌طور مداوم ویرایش می‌شود یا خیر؟

ارز-دیجیتال

نکته چهارم: از رمز خصوصی خود محافظت کنید

یکی از شباهت‌های ارزهای دیجیتال با دارایی‌هایی مانند طلا یا پول نقد، این است که مالکیت آن‌ها در هیچ‌جای خاصی ثبت نمی‌شود و دارنده آن‌ها، صاحب آن‌هاست. بنابراین اگر این دارایی‌ها گم یا دزدیده شوند، برای همیشه از دست رفته‌اند.

به همین علت است که متخصصین ارزهای دیجیتال، نگهداری این ارزها را در حساب صرافی‌ها توصیه نمی‌کنند. صرافی‌های ارز دیجیتال در حقیقت واسطه‌هایی هستند که کلیدهای خصوصی شما را در نزد خود نگهداری می‌کنند. احتمالاً می‌دانید که یکی از اهداف اولیه ارزهای دیجیتال، حذف واسطه بود. بنابراین منطقی نیست که برای نگهداری این ارزها دوباره به واسطه‌ها اعتماد کنیم؛

همان‌طور که در قسمت‌های قبل گفتم، در اکثریت کشورهای جهان قانون‌گذاری مشخصی در مورد ارزهای دیجیتال وجود ندارد. بنابراین اگر این صرافی‌ها هک شوند و یا دارایی‌های شما را بدزدند، بازیابی آن‌ها واقعاً سخت خواهد بود. خبر بد این است که این دو مورد (هک و سرقت) در صرافی‌های ارز دیجیتال بسیار رایج است.

نکته پنجم: شما مجبور نیستید واحدهای کامل ارز دیجیتال را خریداری کنید

در هنگام خرید ارزهای دیجیتال، هیچ لزومی برای خرید یک واحد کامل وجود ندارد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که به‌اندازه موجودی دلاری (یا ریالی) خود، ارز دیجیتال خریداری کنید. برای مثال می‌توانید به یک صرافی ارز دیجیتال مراجعه کنید و به‌اندازه ۱ میلیون تومان ارز دیجیتال را به کیف پول خود اضافه کنید.

نکته ششم: از سایت‌های سیگنال دهی استفاده کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای ۹۰ درصد از تحلیل گران این حوزه سیگنال رمز ارز استفاده از سیگنال ارز دیجیتال رایگان و اشتراکی است. اما باید خیلی مراقب سود و کلاهبرداران این حوزه باشیم! خرید سیگنال رمز ارزها به ما کمک می‌کند تا با استفاده از داده‌ها و دانش تحلیلگران ارزهای دیجیتال در زمان صرفه جویی کنیم. در کل دو روش برای استفاده از این روش وجود دارد

۱- از سایت‌های معتبر ارائه دهنده سیگنال اشتراک خریداری کنید

یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد سیگنال‌های معاملاتی ارز دیجیتال مثل سیگنال ارز دیجیتال بایننس، استفاده از سایت‌های معتبر ارزهای دیجیتال است. اکثر این وب سایت‌ها سیگنال‌های ارز دیجیتال VIP را خرید و فروش می‌کنند و چندین سایت در این زمینه سیگنال‌های روزانه و هفتگی رایگان دارند که برخی از آن‌ها بسیار سودآور هستند!

۲- عضویت از کانال‌های تلگرامی معتبر در این زمینه

راه دوم برای دریافت سیگنال‌های مناسب برای خرید و فروش رمزنگاری و سیگنال آتی ارز دیجیتال، ثبت نام از کانال ارز دیجیتال است. البته در این زمینه و قابل اعتماد بودن کانال تحلیل ارز دیجیتال و مزایا و معایب آن‌ها باید تحقیقات زیادی انجام شود.

وب سایت و کانال تلگرام کریپتو اکسیر منبع بسیار مطمئنی برای تولید سیگنال‌های سودآور است و سایت و کانال تلگرام کریپتو اکسیر علاوه بر اشتراک، سیگنال‌ارز دیجیتال رایگان را نیز ارائه می‌دهد!

سیگنال-ارزدیجیتال

نکته هفتم: در صرافی مطمئن ثبت نام کنید

صرافی‌های بسیار زیادی در سراسر دنیا وجود دارند. صرافی‌هایی مثل بایننس یا کوکوین که بین خریداران ارزهای دیجیتال بسیار محبوب هستند. اما به علت تحریم‌هایی که برای ایرانی‌ها وجود دارد شما نمی‌توانید از صرافی‌های جهانی استفاده کنید. این سخت گیری‌ها تا حدی پیش رفته‌اند که حتی ایرانی‌های عزیزی که در خارج از کشور حضور دارند اما تابعیت ایرانی دارند نمی‌توانند از این خدمات استفاده کنند. حتی بعضی از حساب‌های ایرانی‌ها در صرافی‌هایی مانند بایننس نیز بسته شدند و دارایی‌های این افراد مسدود شد. البته بخش از این دارایی‌ها بعدا به حساب این افراد برگشت.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها