|
کدخبر: 222206

سکه گوش به فرمان نرخ دلار

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار نزول قرار گرفت.

اقتصاد سکه گوش به فرمان نرخ دلار

قیمت‌ سکه‌ روز گذشته در سایه اخبار برجام و با کمک‌ افزایش نرخ دلار توانست ۷۵ هزار تومان افزایش را ثبت کند و با نرخ ۱۲ میلیون‌ و ۶۳۰ هزار تومان به فروش برسد.

قیمت سکه در روزهای اخیر بیشتر بین دو محدوده ۱۲ میلیون و ۵۰۰ و ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان نوسان کرده است و تمایل خاصی برای حرکت به سوی مقاومت‌های مهم نشان نداده است.

حمایت بزرگ بازار سکه در شرایط فعلی محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومانی است و مقاومت مهم بازار نیز محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان خواهد بود. سکه در امسال هرگز بالای محدوده ۱۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان تثبیت نشده است.

برای نزولی‌های بازار فلز گران بهای داخلی، محدوده ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اهمیت دارد. سکه بازان اعتقاد دارند که در صورت شکست این محدوده، سکه وارد فاز نزولی میان مدت خواهد شد.

در صورتی که دلار بتواند بالای خط ۲۹ هزار و ۲۰۰ تومان تثبیت شود، سکه‌بازان نیز با قدرت بیشتری خریدار خواهند شد. اما در معاملات پشت خطی معامله گران‌ سرنوشت نرخ سکه‌را چگونه پیش‌بینی کردند؟

نزول نرخ سکه در معاملات پشت خطی

قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر روی ۱۲ میلیون و ۶۱۵ هزار تومان قرار گرفت که نسبت به معاملات نقدی روز چهارشنبه ۱۵ هزار تومان پایین تر بود.

این نرخ نسبت به معاملات پشت خطی سه شنبه شب نیز ۳۵ هزار تومان پایین تر بود. نرخ سکه در معاملات پشت خطی سه شنبه شب بر روی ۱۲ میلیون ۵۸۰ هزار تومان قرار داشت.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها