|
کدخبر: 221142

پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان هفته

تنها سه روز پس از سقوط ۶ هزار دلاری در یک کندل روزانه، قیمت بیت کوین در آستانه بازگشت است.

در تاریخ ۲۹ نوامبر، قیمت بیت کوین با یک رشد ۵٫۷ درصدی به کانال ۵۷ هزار دلار بازگشت.

با وجود ثبت اوج‌های محلی، بیت کوین هنوز نتوانسته بر مقاومت اصلی در ۶۰ هزار دلار غلبه کند. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند که این افزایش قیمت برخی را غافلگیر کرده و در ۲۴ ساعت گذشته، نزدیک به ۳۰۰ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی لیکویید شده است.

علاوه بر این، فاندینگ ریت‌ها (Funding rates) که روز یکشنبه در وضعیت خنثی قرار داشتند، اکنون در حال افزایش هستند که نشان‌دهنده بازگشت خوش‌بینی‌ها همزمان با افزایش قیمت بیت‌کوین است.

بیشتر معامله‌گران منتظر شروعی پرتلاطم برای هفته جدید هستند؛ چون نوع جدید کرونا ویروس، اومیکرون (omicron)، همچنان احساسات را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

با این حال، بر اساس آخرین داده‌های دفتر سفارش ارائه شده توسط پلتفرم تحلیلی متریال ساینتیست (Material Scientist)، دیوار خرید غول‌پیکری اکنون ایجاد شده است که باید بیت کوین را بالای ۵۰ هزار دلار نگه دارد.

در ادامه، متریال ساینتیست به مقاومتی در حدود ۷۰ هزار دلار نیز اشاره کرد. بنابراین، سطح ۷۰ هزار دلار هدف اصلی گاوها برای مشاهده ادامه روند صعودی قبل از پایان سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ است.

بیت کوین، نوامبر را با چه قیمتی به پایان می‌رساند؟

زمانی پاسخ این سوال یک رقم چند میلیون دلاری بود. اما اکنون، این موضوع در حال پذیرش است که بلوغ این بازار صعودی ممکن است بیشتر از زمان برنامه‌ریزی شده طول بکشد.

با این وجود، دیدگاه‌ها در کوتاه مدت همچنان خوش‌بینانه باقی مانده است.

در نظرسنجی انجام ‌شده توسط حساب توییتری Bitcoin@ که تقریباً ۵۰ هزار نفر شرکت‌کننده داشت، ۳۵ درصد از پاسخ‌دهندگان پیش‌بینی کردند که بیت کوین، نوامبر را با قیمت بالای ۶۰ هزار دلار به پایان خواهد رساند.

در نهایت، نباید فراموش کرد که بیت کوین در دوازده ماه گذشته چقدر پیشرفت داشته است.

 

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر