|
کدخبر: 221044

انقلاب یک رمزارز در حوزه گیمینگ

متا هیرو یا Metahero یک انقلاب در حوزه گیمینگ و NFT است که با نماد HERO در مارکت ارزهای دیجیتال شناخته می شود.

Metahero فناوری اسکن و مدل سازی سه بعدی را به بازار عرضه می کند که آواتارهای سه بعدی فوق العاده واقع گرایانه و موارد مجازی را برای استفاده در بازی ها ، VR ، رسانه های اجتماعی و مد آنلاین تولید می کند. این فناوری همچنین امکان ایجاد NFT از آثار هنری و مجموعه های دنیای واقعی را فراهم می کند.

متاهیرو با رهبر حوزه اسکن سه بعدی یعنی Wolf Studio در حال همکاری است. فناوری پیشرفته Wolf Studio به طور گسترده ای مورد آزمایش قرار گرفت و توسط نام های بزرگ صنعت مورد استفاده قرار گرفت. اخیراً ، CD Projekt شخصیت هایی را برای بازی جدید خود ، CyberPunk ۲۰۷۷ خلق کرده است.

ما در حال ادغام این فناوری قدرتمند با بازار و یک اکوسیستم مبتنی بر رمزارز تورمی هستیم تا به کاربران ، گیمرها ، هنرمندان و کارآفرینان دسترسی مستقیم به فرصت های مجازی آینده را ارائه دهیم.

نبوغ و نسل بعدی فناوری Wolf Studios همراه با تخصص Metahero در زمینه ساخت استارت آپ های فناوری، Metahero را به یکی از داغترین پروژه های ۲۰۲۱/۲۰۲۲ تبدیل خواهد کرد.

آدرس وب سایت رسمی پروژه:

metahero.io

کانترکت آدرس در شبکه BSC:

۰xD۴۰bEDb۴۴C۰۸۱D۲۹۳۵eebA۶eF۵a۳c۸A۳۱A۱bBE۱۳

آینده رمزارز متاهیرو (HERO)

می توان متاهیرو را یک انقلاب در حوزه گیمینگ و NFT به حساب آورد.

شعار این پروژه این است که “خودت قهرمان خودت باش! ”

نکته جالب درباره این پروژه این است که فناوری ایجاد کرده است که بتوانید NFT های سه بعدی ایجاد کنید که این موضوع در سال های آینده بسیار مورد توجه حوزه گیمینگ و هنر قرار خواهد گرفت.

برای استفاده از امکانات این پلتفرم و اکوسیستم لازم است پرداخت هایی انجام شود و واحد پولی این پرداخت ها توکن HERO می باشد.

هرچه تقاضا بیشتر شود طبیعتا قیمت این رمزارز افزایش بیشتری خواهد داشت.

با توجه به برنامه ها و شرکایی که اکوسیستم متاهیرو در نظر گرفته است می توانیم آینده روشنی را برای این رمزارز تصور کنیم اما همواره توصیه ما رعایت اصول مدیریت سرمایه و پرهیز از احساسات می باشد.

پیش بینی قیمت ارز دیجیتال Metahero

قیمت هر دارایی به عوامل متعددی بستگی دارد و پیش بینی قیمت هر دارایی دیجیتال نیازمند بررسی تکنیکال و فاندامنتال دارد، برای باره های زمانی بلند مدت فاندامنتال روش بهتری است.

پایگاه اینترنتی DigitalCoinPrice.com یکی از مراجع پیش بینی قیمت ارز دیجیتال است.

 

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر