|
کدخبر: 216344

این ارز دیجیتال از بیت کوین برتر است!

ایلان ماسک(Elon Musk) معتقد است که دوج کوین(Dogecoin) در مقایسه با بیت کوین(Bitcoin) و شیبا اینو(Shiba Inu)، روشی بسیار برتر برای پرداخت است.

رئیس تسلا(Tesla)، یک توئیت ارسال شده توسط بیلی مارکوس(Billy Markus)، یکی از بنیانگذاران کوین اصلی با مضمون سگ، یعنی دوج کوین را لایک کرد که کارمزد تراکنش های سه ارز دیجیتال فوق را با هم مقایسه می کند.

در اوایل این هفته، همانطور که U.Today گزارش داد، Dogecoin یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری مورد انتظار را برای کاهش چشمگیر هزینه تراکنش‌های شبکه، تنها ۰.۰۱ DOGE (تقریبا ۰.۰۰۲ دلار) در هر کیلوبایت اجرا کرد.

به دلیل بهبود عملکرد اخیر، ارسال Dogecoin بسیار ارزان تر از Shiba Inu مبتنی بر بیت کوین و اتریوم(Ethereum) است.

ماه گذشته، ماسک تأیید کرد که هیچ توکن SHIB ندارد، اما این مانع از آن نشد که دومین کوین بزرگ سگ‌ها به بالاترین حد خود برسد و برای مدت کوتاهی از Dogecoin پیشی بگیرد.

در اواخر ماه می (اوایل خرداد)، این مولتی میلیاردر، پس از اینکه با طرفداران بیت کوین کش(Bitcoin Cash) در بحثی درباره کارمزد تراکنش ها داشت، اختلاف خود را با نگه دارندگان بیت کوین تشدید کرد.

در ماه آگوست(مرداد)، ماسک با کارآفرین همکار، مارک کوبان(Mark Cuban) در مورد اینکه Dogecoin قوی‌ترین ارز رمزنگاری شده در تجارت است، به توافق رسید.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها