|
کدخبر: 216325 رویا رئیسی

در گفتگوی گسترش نیوز با تحلیلگر بازارهای مالی مطرح شد:

هدیه کریسمسی بیت کوین به بازار

ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته از مرز ۳ تریلیون دلار فراتر رفت و به نظر می‌رسد که سقف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین ۷۳ تا ۸۰ هزار دلار باشد.

اقتصاد هدیه کریسمسی بیت کوین به بازار

در هفته گذشته دو رمز ارز اول بازار روزهای خوبی را برای طرفداران خود رقم زدند. بیت کوین توانست به بالاترین رقم در ۳ هفته گذشته برسد و اتریوم نیز یک رکورد جدید را رقم زد. اتریوم از ابتدای ماه اکتبر تا به امروز ۵۷ درصد و بیت کوین حدود ۵۰ درصد افزایش قیمت داشته است. شاید مهم‌ترین دلیل افزایش قیمت رمز ارزها در ماه‌های اخیر خبر راه‌اندازی اولین صندوق معامله بیت کوین در بورس آمریکا باشد اما خیلی از کارشناس‌ها این روند را راه حلی برای کنترل و مقابله با تورم می‌دانند. در ادامه همراه ما باشید تا درباره بیت کوین و اتریوم نظر یکی از کارشناس‌ها را جویا شویم.

سقف بعدی قیمت بیت کوین

امیرحسین نام‌آور کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در گفتگو با گسترش نیوز گفت: ارزش بازار ارزهای دیجیتال در هفته گذشته از مرز ۳ تریلیون دلار فراتر رفت و به نظر می‌رسد که سقف بعدی ارز دیجیتال بیت کوین ۷۳ تا ۸۰ هزار دلار باشد.

نام‌آورز

نام‌آور اظهار کرد: به راحتی ارزش بازار تا دو و نیم برابر این حجم هم خواهد رسید. اتریوم رمز ارز دوم بازار هم روند فوق‌العاده خوبی را دارد و سرمایه‌گذاران بازار نظر مثبتی را در خصوص این رمز ارز دارند. البته بازار در خصوص اتریوم هم اصلاح را طلب می‌کند.

وی افزود: رفته رفته به سال میلادی جدید نزدیک می‌شویم و هر گونه اصلاحی به کلیت بازار آسیب نخواهد زد و در سال میلادی جدید بیت کوین ۱۰۰ هزار دلار محقق خواهد شد.

این کارشناس و تحلیلگر بازارهای مالی در پایان تأکید کرد: خبرهایی مثل تصمیم شهردار نیویورک در خصوص بیت کوین برای سرمایه‌گذاران سازمانی مناسب است. این گونه خبرها به بازار انرژی مثبت می‌دهد.

تورم بیت کوین را منفجر می‌کند؟

تا به امروز شرایط جهانی نشان داده است که افزایش باورنکردنی نرخ تورم، خبر خوبی برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال بوده است و با پشتوانه تورم، قیمت بیت کوین روز چهارشنبه به رکوردی نزدیک به ۶۹ هزار دلار رسید. بیت کوین طلای دیجیتالی است که برای کنترل تورم برنامه‌های جالبی دارد. وضعیت تورم هر روز بد تر از دیروز می‌شود و سرمایه‌گذاران بیشتری جذب بازار رمز ارزها می‌شوند. به صورت کلی تداوم روند افزایش تورم وضعیت خوبی را برای بیت کوین ایجاد خواهد کرد. در کنار بحث تورم آخر این هفته هم خبر خوبی برای طرفداران بیت کوین منتشر می‌شود. آخر این هفته قرار سافت فورک Taproot، انجام شود. در این بروزرسانی بیت کوین از یک طرح رمزنگاری ECDSA برای “امضای دیجیتال” استفاده خواهد کرد. البته در کنار این اخبار خوب، خبرهای ضد و نقیضی درباره ورشکستگی غول املاک چینی اورگراند منتشر شد که روند بیت کوین را نسبت به روز چهارشنبه تحت تأثیر قرار داد. این خبر بیت کوین را به کانال ۶۲ هزار دلار نیز برگرداند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها