|
کدخبر: 215100

این ارز دیجیتال بانک های جهانی را وحشت زده کرد

چین گامی بی سابقه به سمت ارزهای دیجیتال و فناوری بلاک چین برداشته و در حال راه اندازی یک سکه رسمی است؛ اتفاقی که بانک ها و دولت های بزرگ جهان از آن می ترسیدند به وقوع پیوست.

دولت چین اعلام کرده که یک شرکت به نام یوآن پی YuanPay Group را برای خرید و بازاریابی سکه جدید خود ترجیح می دهد.

فروش سکه چین به طور رسمی آغاز شد و در حال حاضر این سکه ها را می توان فقط از گروه YuanPay با قیمت درج شده در وب سایت رسمی آنها خریداری کرد. در کنار این خبر، استرالیا یکی از اولین کشورهایی است که فروش این سکه ها را از روز یکشنبه آغاز کرده است.

در همین راستا، لیو کان وزیر دارایی چین اعلام کرد که قیمت اولیه سکه تنها ۰.۰۱ دلار آمریکا خواهد بود و بر اساس بررسی اطلاعات توسط مقامات مربوطه، از روز یکشنبه تقریباً ۱۳۰۰۰ سکه رسمی با قیمت ۳۵۰ دلار قابل خریداری است.

متخصصان امر چه می گویند؟

تن انگ چن تحلیلگر مالی گروه DMO Financial Group اظهار کرد که طبق نظر جامعه علمی سرمایه‌داران، ارز دیجیتال چینی می‌تواند در عرض ۱۰ سال از بیت کوین پیشی بگیرد، که این مسئله همگان را شوکه کرده است.

این کارشناس معتقد است که تا پایان ماه، زمانی که اخبار در سراسر جهان منتشر شود، قیمت ارز دیجیتال چین حداقل ۱۰ برابر خواهد شد و طبق پیش بینی های ما، در شش ماه آینده قیمت به راحتی می تواند تا ۱۰۰۰ درصد افزایش یابد.

 اما مهم‌تر از همه، اگر چین به توسعه فعال فناوری‌های بلاک چین ادامه دهد، کشور از فرصتهایی برخوردار است که از نظر قیمت و سرمایه در ۱۰ سال از بیت کوین پیشی بگیرند.

این تحلیلگر مالی همچنین گفت: ساکنان استرالیا خوش شانس هستند که گروه یوان پی YuanPay یکی از اولین کمپین های بازاریابی در کشور ما راه اندازی کرده است. بنابراین، این موضوع یک فرصت عالی برای افزایش سرمایه شخصی شهروندان است.

تن انگ چن اضافه کرد: ما بررسی کردیم که این ارز دیجیتال چگونه کار می کند. چند نفر از ما در تحریریه به اندازه کافی کنجکاو بودیم که چند سکه بخریم تا ببینیم همه چیز چگونه به نظر می رسد و کارمزد معاملات چگونه است. به دست آوردن سکه ها نسبتاً آسان بود و پس از طی کردن مراحل من متوجه شدم تنها در عرض ۴ ساعت، قیمت افزایش یافت و من قبلاً می توانستم سکه را با ۵۶۱ دلار مبادله کنم، اگرچه فقط ۳۵۰ دلار سرمایه گذاری کردم. در این مرحله، من به طور مثبت شگفت زده شدم.

وی گفت: من سکه هایم را نمی فروشم زیرا همه کارشناسان پیش بینی می کنند که قیمت در عرض چند ماه به حداقل ۱۰۰ х افزایش می یابد.

 

منبع: بازار

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها