|
کدخبر: 213990

پیش بینی جذاب درباره ارز دیجیتال اتریوم

تحلیلگر کریپتو در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ یک حرکت صعودی ۱۴۰۰۰ دلاری را برای اتریوم پیش بینی می کند.

از آنجایی که سال به پایان خود نزدیک می شود، بسیاری از تحلیلگران در حال ترسیم تصویری از اتفاقاتی که ممکن است در این سه ماهه چهارم رخ دهد یا ندهد، می باشند. آنها همچنین در حال حدس و گمان هستند که سال ۲۰۲۲(دی) برای جامعه ارزهای دیجیتال چگونه خواهد بود. با توجه به این نکته، متیو هایلند(Mathew Hyland)، تحلیلگر داده های فنی و زنجیره ای ارزهای دیجیتال، نسبت به اتریوم بسیار خوشبین است.

به گفته معامله گر و هولدر بیت کوین، اتریوم به تازگی شروع به حرکت کرده است. هر طور که باشد، در حال حاضر همه نظرات متفاوتی در مورد بازار کریپتو دارند.

در حالی که بسیاری نوسان بزرگی را پیش‌بینی می‌کنند، برخی احساس می‌کنند که بازار صعودی در نهایت وارد یک فرورفتگی عمیق خواهد شد که ممکن است جامعه ارزهای دیجیتال هرگز از آن بهبود نیابد.

هایلند معتقد است که حرکت شدید ETH در راه است. علاوه بر این، او پیش بینی می کند که اتریوم به ۱۴۰۰۰ دلار برسد. به عنوان مثال، در سال ۲۰۱۷(۱۳۹۵) اتریوم از ۱.۲۷۲ دلار به ۱۲۹۰ دلار رسید و به این ترتیب، اگر در سال ۲۰۲۱ تکرار شود، قیمت آن به شدت افزایش می یابد.

این توییت باعث شد مردم درباره اتریوم صحبت کنند. برخی با نظر او موافق هستند، با یک نظر می‌گویند که “همه شما کسانی که شک دارید، طوری رفتار می کنید که گویی قبلاً هرگز اتفاق نیفتاده است. تا به حال همه چیز تکرار می شد، بنابراین از اینجا به بعد باید نتیجه ای متفاوت از دیدگاه شما داشته باشد.” او در ادامه می گوید که در پیش بینی خود با هایلند است.

یکی دیگر می‌گوید که هدفی بین ۴۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ دلار در سر دارد، اما واقعاً آن را باور نمی‌کند مگر اینکه یک رقابت بین گاوها همچون سال‌های ۲۰۱۳-۲۰۱۴ (۱۳۹۱-۱۳۹۲) اتفاق بیفتد. علاوه بر این، یکی از دیدگاه‌گرایان معتقد است که متاورس Meta از ارزهای بر بستر ETH استفاده می‌کند. علاوه بر این، راه اندازی ETF برای اتریوم (ETH) در سال آینده، قیمت را صعودی خواهد کرد.

در همین حال، دیگران احساس می‌کنند که جایگزین‌های بهتری برای لایه ۱ وجود دارد، و بنابراین، اتریوم ممکن است به چنین هدفی نرسد. به همین ترتیب، ناظر دیگری فرض می‌کند که نمودار بیش از حد مثبت است، هرچند، او خوشحال است که جفت ارز ETH/USDT عالی عمل می‌کند، اما او فقط قیمت ۶ تا ۷ دلار را پیش‌بینی می‌کند.

طی ۲۴ ساعت گذشته، قیمت اتریوم از بالاترین رکورد قبلی خود یعنی ۴۴۰۰ دلار عبور کرد و به ۴۵۹۱.۸۴ دلار رسید. به همین ترتیب، حجم معاملات، ۲۳.۲۷ درصد افزایش یافت. برای نتیجه گیری، نوسانات بازار، اطمینان از پیش بینی های خود را برای هر کسی دشوار می کند. بنابراین، همه فقط می توانند از نزدیک مشاهده کنند تا نتیجه را ببینند.

 

منبع: آکادمی هلاکویی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها