|
کدخبر: 213494

هنگام ترید ارزهای دیجیتال از این ۴ کار، دوری کنید

معامله در بازار ارزهای دیجیتال، سرشار از نکته‌های ریز و درشتی است که باید با آگاهی و چشمانی باز از آنها استفاده کنید.

اقتصاد هنگام ترید ارزهای دیجیتال از این ۴ کار، دوری کنید

معامله در بازار ارزهای دیجیتال، سرشار از نکته‌های ریز و درشتی است که باید با آگاهی و چشمانی باز از آنها استفاده کنید. در این بین، برخی از کارها یا رفتارهای معاملاتی وجود دارند که در جبهه «نبایدها» قرار می‌گیرند و باید تا آنجا که می‌توانید از آنها فاصله بگیرید. در این گفتار به چند مورد از مهم‌ترین نبایدهای ترید ارزهای دیجیتال اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

  1. تعصب روی یک رمز ارز، ممنوع!

گاهی سرمایه گذاران، شیفته یک رمز ارز مثلا بیت کوین می‌شوند. به دنبال این ماجرا، بازار ارزهای دیجیتال را فقط در همان ارز، خلاصه می‌کنند و تمام دارایی خودشان را پای آن رمز ارز می‌ریزند. یادتان باشد که حتی در مورد ارز ارزشمندی مانند بیت کوین هم نباید این کار را انجام دهید. چه در مورد سهام و چه در مورد ارزهای دیجیتال باید سبدی متنوع از دارایی‌های مختلف را برای خودتان تشکیل دهید. به این ترتیب، وقتی یک ارز دچار نوسان شدید قیمتی می‌شود می‌توانید روی الباقی رمز ارزهایتان حساب باز کنید.

  1. خنثی بودن را صبوری معنا نکنید

صبوری، یکی از بهترین رفتارهای معاملاتی در بازارهای مالی است. اما این ویژگی تا وقتی یک نکته مثبت به شمار می‌رود که شما بدانید دقیقا در حال انجام چه کاری هستید و درک درستی از بازار یا روند آن داشته باشید. در غیر این صورت، صبوری شما نه تنها سودمند نخواهد بود بلکه باعث می‌شود تا فرصت‌های ناب معاملاتی را درست جلوی چشمانتان از دست بدهید.

  1. از این شاخه به آن شاخه نپرید

بهترین سرمایه‌گذاران کسانی هستند که می‌دانند دقیقا در حال انجام چه کاری هستند و مهم‌تر از همه اینکه چرا این کار را انجام می‌دهند. در حقیقت، آنها برای خودشان اصولی دارند و تمام معامله‌های خودشان را بر اساس همان اصول پیش می‌برند. این ماجرا به آنها نوعی آرامش ذهنی می‌دهد تا در طوفان نوسان‌ها و ماجراهای غیر قابل پیش‌بینی بازار ارزهای دیجیتال، بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

  1. بدون تحلیل و شناخت، دست به معامله نزنید

توانایی تحلیل کردن موقعیت‌های مختلف سرمایه گذاری، مهارتی است که پایه‌های آن را یک آموزش حرفه‌ای و اصولی تشکیل داده‌ است. تنها در این صورت است که می‌توانید از موقعیت کنونی خودتان، وضعیت بازار و جایگاهی که می‌خواهید به آن برسید، آگاهی کافی داشته باشید و قدم بعدی خودتان را هوشمندانه بردارید. با این حساب، هر دقیقه‌ای که برای آموزش تخصصی خودتان سپری می‌کنید به زودی در قالب یک موقعیت عالی سرمایه‌گذاری به سوی شما باز می‌گردد.

چرا خانه سرمایه انتخاب خوبی برای آموزش بازار ارزهای دیجیتال است؟

کلاس صرافی

بیایید چند مورد از مزیت‌های این مجموعه آموزشی را با هم بشماریم:

  1. یک شرکت تخصصی و قابل اعتماد

شرکت خانه سرمایه بیش از ۱۰ سال است که به طور جدی و حرفه‌ای در زمینه آموزش سرمایه‌گذاری تخصصی در بازارهای مالی فعالیت می‌کند. این مجموعه با در اختیار داشتن جمعی حرفه‌ای از بهترین اساتید سرمایه‌گذاری کشور، بستری عالی برای آموزش سرمایه‌گذاری را به وجود آورده است. حضور بیش از ۱۰ هزار دانشجو از سرتاسر کشور و رضایت بالای آنها نشانه‌ای از کیفیت آموزش‌های این مجموعه حرفه‌ای به شمار می‌رود.

  1. ارائه مدرک معتبر و رسمی

وقتی حرف از اعتبار یک آموزشگاه می‌زنیم، بدون تردید باید به سراغ نتیجه کار، یعنی مدرک پایان دوره هم برویم. در خانه سرمایه، پس از تمام شدن دوره آموزشی، دانشجویان از طرف این شرکت به سازمان فنی و حرفه‌ای معرفی می‌شوند. سپس از آنها آزمون‌های تئوری و عملی گرفته می‌شود. کسانی که نمره قبولی بگیرند می‌توانند مدرک بین‌المللی «تحلیل‌گر بازارهای مالی» را دریافت کنند. حتی سازمان جهانی کار هم اعتبار این مدرک را تایید کرده است. این بدان معنی است که اگر قصد مهاجرت داشته باشید می‌توانید آن را ترجمه کرده و به عنوان یک مدرک معتبر برای پرونده مهاجرت خودتان به کار بگیرید. گذشته از این، می‌توانید با استفاده از این مدرک به عنوان مربی فعالیت کنید یا به دنبال ارتقای شغلی باشید. حتی می‌توانید بدون شرکت در کنکور به ادامه تحصیل در رشته‌های مالی مشغول شوید.

  1. شرکت در دوره آموزش ارز دیجیتال به صورت آنلاین

خانه سرمایه کلاس ارز دیجیتال نخبگان خود را به آنلاین برگزار می‌کند. این بدان معنی است که بی‌درنگ پس از ثبت نام، می‌توانید آموزش خود را شروع کنید. برای شرکت در این دوره، تنها به یک سیستم – گوشی موبایل، کامپیوتر یا لپ‌تاپ – و اینترنت احتیاج دارید. با وجود این موارد، دیگر فرقی نمی‌کند که کجا هستید یا چه زمانی در روز را به آموزش خود اختصاص می‌دهید. چون همیشه به صورت آنلاین به منابع آموزشی خودتان دسترسی دارید.

  1. پشتیبانی قوی تا آخرین لحظه

در تمام طول دوره آموزشی می‌توانید روی کمک پشتیبان‌های خانه سرمایه حساب باز کنید. گذشته از این با شرکت در دوره «نخبگان پلاس» در کنار آموزش‌های ویدیویی و پشتیبان‌های دوره، امکان ارتباط مستقیم با اساتید و گرفتن مشاوره از آنها را هم خواهید داشت.

  1. حلقه‌ای قدرتمند از اساتید قوی و با تجربه

یک شاگرد خوب، زیر دست یک استاد خوب تعلیم می‌بیند. بنابراین، مهم‌ترین لطفی که می‌توانید در حق خودتان و آینده‌تان بکنید این است که ابتدا استاد خوبی برای خودتان پیدا کنید. خانه سرمایه نیز این موضوع مهم را به خوبی درک کرده است. به همین دلیل با تلاش فراوان یک هیات علمی از افراد تحصیل کرده و با تجربه چندین ساله در بازارهای مالی را دور هم جمع کرده است. می‌توانید در کنار این افراد حرفه‌ای تمام موضوع‌های ریز و درشت بازار ارزهای دیجیتال مانند، آشنایی و خرید ارز دیجیتال، روش‌های مختلف کسب سود از ارز‌های دیجیتال، آموزش کیف پول ارز دیجیتال، آموزش صرافی کوینکس، اصطلاحات تخصصی ارز دیجیتال، فاندامنتال ارز دیجیتال، نوسان‌گیری، پرایس اکشن، اصول تحلیل تکنیکال، اصول تحلیل فاندامنتال، استراتژی‌های مختلف برای تبدیل، خرید، فروش، ورود، خروج و زمان‌بندی، هنجارهای حاکم بر بازار فیوچر و بسیاری چیزهای دیگر را بیاموزید.

یادتان باشد، سرمایه‌گذاری روی خودتان، نه تنها هزینه کردن نیست بلکه حرفه‌ای‌ترین و پر بازده‌ترین نوع سرمایه‌گذاری است که در تمام مدت زندگی‌تان به شما سود می‌رساند. به قول «بنجامین فرانکلین»، سرمایه‌گذاری روی دانش، بیشترین بهره را باز می‌گرداند. پس تا فرصت دارید، ذهنتان را دریابید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها