|
کدخبر: 213169

قیمت جدید سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۸/۱۰)

در بازار ارز و طلای امروز قیمت دلار و قیمت طلا و قیمت سکه پیشروی کردند.

اقتصاد قیمت جدید سکه و طلا در بازار (۱۴۰۰/۰۸/۱۰)

بازار ارز و طلای تهران امروز شاهد پیشروی قیمت طلا ، قیمت دلار و قیمت سکه بود.

آخرین نرخ اونس طلا

 قیمت اونس طلا امروز - دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۱ نوامبر ۲۰۲۱ ، ۱۷۸۴ (یک هزار و هفتصد و هشتاد و چهار ) دلار رسید.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

هر گرم طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۶ درصدی، از ۱۱۶۸۲۰۰ (یک میلیون و یکصد و شصت و هشت هزار و دویست ) تومان به ۱۱۷۵۳۰۰ (یک میلیون و یکصد و هفتاد و پنج هزار و سیصد ) تومان رسید.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

هر مثقال طلا ۱۸ عیار امروز با افزایش ۰.۴۵ درصدی، از ۵۰۶۶۰۰۰ (پنج میلیون و شصت و شش هزار) تومان به ۵۰۸۹۰۰۰ (پنج میلیون و هشتاد و نه هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار در بازار آزاد

دلار در بازار آزاد امروز با افزایش ۰.۴۷ درصدی، از ۲۷۴۶۰ (بیست و هفت هزار و چهارصد و شصت ) تومان به ۲۷۵۹۰ (بیست و هفت هزار و پانصد و نود ) تومان رسید.

قیمت دلار در بازار متشکل امروز

دلار در بازار متشکل، امروز به ۲۶۶۰۷ (بیست و شش هزار و ششصد و هفت ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۸ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو در بازار آزاد

یورو در بازار آزاد، امروز به ۳۱۸۳۹ (سی و یک هزار و هشتصد و سی و نه ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

قیمت پوند امروز - دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۱ نوامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۳۲ درصدی به ۳۷۷۱۵ (سی و هفت هزار و هفتصد و پانزده ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات (حواله) امروز

درهم امارات (حواله) امروز با افزایش ۰.۳۹ درصدی، از ۷۵۰۰ (هفت هزار و پانصد ) تومان به ۷۵۳۰ (هفت هزار و پانصد و سی ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار کانادا

دلار کانادا، امروز به ۲۲۲۳۰ (بیست و دو هزار و دویست و سی ) تومان رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۳۲ درصدی داشته است.

آخرین نرخ سکه امامی

در بازار امروز سکه امامی نسبت به روز قبل ، با ۵۰۰۰۰ تومان افزایش، ۱۱۸۶۵۰۰۰ (یازده میلیون و هشتصد و شصت و پنج هزار) تومان نرخ گذاری شد.

آخرین نرخ نیم سکه

نیم سکه امروز با افزایش ۱.۰۶ درصدی، از ۶۰۳۵۰۰۰ (شش میلیون و سی و پنج هزار) تومان به ۶۱۰۰۰۰۰ (شش میلیون و یکصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ ربع سکه

قیمت ربع سکه امروز - دوشنبه ۱۰ آبان ۱۴۰۰ مصادف با ۰۱ نوامبر ۲۰۲۱ - با رشد ۰.۳۸ درصدی به ۳۶۰۰۰۰۰ (سه میلیون و ششصد هزار) تومان رسید.

آخرین نرخ سکه گرمی

در بازار امروز هر سکه گرمی نسبت به روز قبل ، با ۴۰۰۰ تومان افزایش، ۲۲۷۰۰۰۰ (دو میلیون و دویست و هفتاد هزار) تومان نرخ گذاری شد.

منبع: اقتصاد نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها