|
کدخبر: 211044

بخوابید و ۱۶ میلیون تومان پول بگیرید!

شرکت Blinds 247 به عنوان بخشی از آزمایشی با طیف وسیعی از پرده‌های خاموشی که اخیراً تولید کرده است، به دنبال استخدام افرادی برای خوابیدن است.

افراد منتخب برای درک بهتر الگو‌ها و اختلالات کارگران شب کار در یک مطالعه ملی خواب ثبت نام خواهند شد. شرکت‌کنندگان به مانیتور خواب مجهز خواهند شد و باید تغییراتی را در روال معمول خود اعمال کنند، مانند دمای خواب، منابع نور، صدا‌های محیطی و رژیم غذایی. این مطالعه قرار است در طول ماه اکتبر در ۱۰ شیفت شب جداگانه انجام شود و در نهایت پنج نفر برای تکمیل موقعیت مورد نیاز انتخاب می‌شوند. پس از تکمیل مطالعه، ۶۰۰ دلار (معادل ۱۶ میلیون تومان) به متقاضیان پرداخت خواهد شد.

جیسون پیترکین، مدیر این پروژه می‌گوید: "با انجام این مطالعه مهم، می‌توانیم از سناریو‌ها و داده‌های واقعی استفاده کنیم تا بتوانیم مؤثرترین محصولات را توسعه دهیم. در حال حاضر می‌توانیم یافته‌های گسترده‌تر خود را برای کمک به مردم انگلیس برای غلبه بر چالش خواب به اشتراک می‌گذاریم". هرکسی که معمولاً بین ۷ صبح تا ۶ بعدازظهر مانند افسران پلیس، کارکنان مراقبت‌های بهداشتی، رانندگان تاکسی و نگهبانان می‌خوابد، می‌تواند برای قبول این کار درخواست دهد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر