|
کدخبر: 210254

سود شستا کی و چگونه واریز می شود؟

شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد «شستا» مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام خود را روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ برگزار کرد و سودی معادل ۱۳۵۰ ریال برای سهامدارانش تصویب کرد. زمان و نحوه پرداخت سود سهامداران چه زمانی و چگونه است؟

اقتصاد سود شستا کی و چگونه واریز می شود؟

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت گروه سرمایه گذاری تامین اجتماعی با نماد شستا روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۷/۲۷ برگزار گردید برگزار گردید و صورت‌های مالی شرکت برای سال منتهی به ۱۴۰۰/۰۳/۳۱ و گزارش فعالیت هیئت مدیره مورد بررسی و تصویب مجمع قرارگرفت، سود خالص این شرکت ۳۱ هزار و ۱۴۸ میلیارد و ۱۱۲ میلیون تومان به تصویب رسید که معادل سود ۲۱۹۴ ریالی به ازای هر سهم بود. با این حال شستا سودی معادل ۱۳۵۰ ریال به سهامدارانش می‌دهد.

طی روز‌های اخیر خبری در فضای مجازی منتشر شده بود مبنی بر اینکه سود سهام شستا به سجام واریز نمی‌شود و سهامداران باید برای دریافت سود به بانک رفاه مراجعه کنند که موجی از اعتراضات را به دنبال داشت و بسیاری از سهامداران آن را تصمیمی غیر منطقی آن هم در شرایط کرونایی اعلام کردند. محمود ملکوتی‌خواه با اشاره به اینکه هنوز پرداخت سود شستا به سجام قطعی نشده، گفت: در خصوص این موضوع در مجمع عمومی عادی سالیانه سه شنبه با نظر سهامداران عمده تصمیم‌گیری خواهد شد؛ که امروز ۲۸ تیرماه و پس از برگزاری مجمع نامه‌ای بر روی سایت کدال قرار گرفت که در آن نحوه واریز سود سهامداران بیان شده است، براساس این نامه پرداخت سود سهامداران به شرح زیر است:

سود سهامداران حقیقی دارای کد سجام از طریق شماره حساب در سامانه سجام توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی از تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۰۵ لغایت ۱۴۰۰/۰۸/۰۹ به تدریج پرداخت خواهد شد.

همچنین سهامداران حقیقی که فاقد کد سجام می‌باشند، از تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۱۵ با مراجعه به شعب بانک رفاه کارگران در سراسر کشور با ارایه اصل کارت ملی و اعلام کد سهامداری نسبت به دریافت سود سهام خود اقدام نمایند.

منبع: نبض بورس

ارسال نظر