|
کدخبر: 209431

قیمت این وانت پرطرفدار بالا رفت

اخیراً شاهد افزایش قیمت فورد برانکو ۲۰۲۲ بوده‌ایم و حالا نوبت به تغییر قیمت دیگر آفرودر مشهور بازار یعنی جیپ گلادیاتور رسیده است.

جدیدترین اطلاعات کارز دایرکت نشان می‌دهد جیپ گلادیاتور در اکثر تریم ها افزایش قیمت ۲۰۲۰ دلاری خواهد داشت. البته گفته می‌شود دلیل خوبی برای این افزایش قیمت وجود داشته و آن‌هم اضافه شدن تجهیزات جدید به این پیکاپ خشن می‌باشد.

خب بیایید ابتدا با قیمت پایه کار را شروع کنیم. گلادیاتور اسپورت ۲۰۲۲ قیمت ۳۶۹۱۰ دلاری دارد که نسبت به قیمت مدل ۲۰۲۱ افزایش ۳۵۵ دلاری را نشان می‌دهد. درصورتی‌که مدل مجهز به گیربکس اتوماتیک را انتخاب کنید باید ۳۸۹۱۰ دلار بپردازید.

گلادیاتور۲

اگرچه چنین افزایش قیمتی ناچیز به حساب می‌آید اما افزایش قیمت سایر تریم ها برابر با ۲۰۲۰ دلار خواهد بود. این رشد قیمتی برای مدل‌های اورلند، موهاوه و روبیکان بوده اما گفته شده در مدل سال ۲۰۲۲ این پیکاپ ها از نمایشگر ۸.۴ اینچی و ناوبری به‌صورت استاندارد استفاده شده است.

نمایشگر و ناوبری یاد شده بخشی از پکیج گروه صدای پریمیوم است که بهای ۱۹۹۵ دلاری دارد. نمایشگر استاندارد گلادیاتور ۲۰۲۲ از نوع ۷ اینچی بوده و از اپل کارپلی و اندروید اتو پشتیبانی می‌کند.

خوب یا بد بودن این تغییرات به نظر خریدار بستگی دارد. اگر آن‌ها خواهان نمایشگر بزرگ‌تر و کاربردی‌تر باشند این افزایش قیمت برای تریم های اورلند، موهاوه و روبیکان تنها ۲۵ دلار خواهد بود اما اگر برای فردی تفاوت چند اینچی نمایشگر مهم نباشد این افزایش قیمت خبر خوبی نخواهد بود.

منبع: پدال

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها